Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 december 2022


Donder

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei lady jane:

Murcia, heeft een nare bijsmaak sinds de moord op bekende volleybalster en haar man.

En bedankt, dat is echt info waar ik mee geholpen ben :angry:

Ik heb het even opgezocht, dat waren gelukkig (voor mij) geen mensen die in een campertje op onbewoonde plekjes stonden.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Yana:

En bedankt, dat is echt info waar ik mee geholpen ben :angry:

Ik heb het even opgezocht, dat waren gelukkig (voor mij) geen mensen die in een campertje op onbewoonde plekjes stonden.

sorry, dat was niet bedoeling, nee ze waren verwikkeld in financiele dingen/investeringen, met verkeerde mensen. Spraakmakende zaak destijds.
lekker genieten van je leven nu Yana.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei lady jane:

sorry, dat was niet bedoeling, nee ze waren verwikkeld in financiele dingen/investeringen, met verkeerde mensen. Spraakmakende zaak destijds.
lekker genieten van je leven nu Yana.

Sorry van m'n reactie, ik snap dat het niet je bedoeling was om mij de stuipen op het lijf te jagen. Het raakt me omdat het altijd een wat wankel evenwicht is voor me, ik ben niet dol op campings of plekken waar veel campers bij elkaar staan dus zoeken we stille plekjes. Daar kan ik enorm van genieten, als enige op een rots met de hele oceaan voor onszelf. Maar soms ben ik bang voor wat er zou kunnen gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaan jullie de jaarwisseling doormaken? 
 

@Yanaonder de sterrenhemel hand in hand met haar lief. (Dat is ze namelijk verplicht aan mijn fantasie).

@Artemismisschien op het strand?

@Zbb en @Hadocque knus voor hun kacheltje?

Niet samen voor hetzelfde kacheltje denk ik,  Mag wel, hoeft niet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier lekker relaxed vanavond
Vriend komt vanmiddag en blijft tot ongeveer half tien
Daarna gaat hij met zijn familie oud en nieuw vieren
Mij allemaal veel te laat en te druk hoor
Duik waarschijnlijk om half elf mijn bed in.
Helemaal prima zo
Houdt niet van al die drukte en zo vreselijk laat naar bed

Nog steeds in de schoonmaak en opruim woede.
Net 4 zakken kleding weg gebracht , plus een zak vol plastic, plus een tas vol karton en papier
Alle kasten in het hele huis zijn nu van binnen en buiten schoon en opgeruimd
straks nog alles heel goed zuigen en dweilen
Geeft een goed gevoel, het nieuwjaar fris te starten straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Hoe gaan jullie de jaarwisseling doormaken? 

Lekker rustig thuis. 
Hopen dat er niet al te veel geknald wordt hier vlakbij omdat hond en kattekoppen bang zijn voor het vuurwerk... 
Overigens schijn je je dieren volgens de laatste dieropvoedkundige regels wél te mogen geruststellen als het knalt @bolletje, het kan verkeren. 
Niet dat het helpt, ze zijn gewoon bang. 
In de beginperiode dat we haar hadden was onze hond niet bang voor vuurwerk, stoer hoor en een verademing, al onze voorgaande honden waren doodsbang. 
Maar toen er op zeker moment een miljoenklapper op tien meter afstand van haar werd afgestoken was het klaar, walgelijk zo'n vent.
Begin van de avond de Kaapse groentesoep van @Bob en rond een uur of twaalf een lekker slaatje/salade met van alles er op en er aan, de aardappelen en eitjes daarvoor staan nu op het gas. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...