Spring naar bijdragen

Maandag 5 december 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Roberto:

@Pinkmandat weten wij niet. Na mijn ambulante detox volgende week gaan wij daar mee verder.
Iets als een balance zoeken tussen overprikkeling en onderprikkeling.
Wat ik wel weet is dat sinds ik goed contact heb met VNN mijn terugvallen niet meer anderhalfjaar duren, maar een paar maanden.

Het lijkt me goed naar deze balans te gaan kijken. Zelf probeer ik ook evenwicht te houden in het goede en het slechte zodat ik veerkrachtiger in het leven sta. 
 

Maar ergens ben je de vorige keer voor de bijl gegaan. Probeer hier serieus naar te kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Pinkman:

Maar ergens ben je de vorige keer voor de bijl gegaan. Probeer hier serieus naar te kijken. 

Ja, @Pinkman, soms begrijp ik mijn eigen heftige reacties niet.
Gisteren heb ik op de dagdraad geschreven dat ik een hekel heb aan mensen die hier van alles en nog wat pricacy gevoelige dingen delen en vervolgens alles weer deleten.

Dat deed mij denken aan iemand die hier, twee jaar geleden of zoiets, iets over mij geschreven heeft.
En voor ik dat kon lezen heeft hij dat weer gewist.
Alleen jouw reactie stond er: maak je niet zo druk over Roberto, dat is hij niet waard. Of zoiets.
Daar maak ik mij niet druk over. Is duidelijke taal voor mij.

Ik was echt in paniek, voelde mij bedreigd, omdat ik niet wist wat hij over mij geschreven had.
En heb een appje gestuurd naar een ander forumlid, die heeft mij gerust weten te stellen.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Roberto:

ps: mijn fotografisch geheugen laat mij nu in de steek, Freudiaans verdrongen.
Naam en adres van zijn ex en hemzelf.
Alleen zijn foto heb ik nog in mijn systeem zitten.

Ik merk dat ik nu technisch aan het knoeien ben, raak in de war van deze herinnering.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Roberto:

Ja, @Pinkman, soms begrijp ik mijn eigen heftige reacties niet.
Gisteren heb ik op de dagdraad geschreven dat ik een hekel heb aan mensen die hier van alles en nog wat pricacy gevoelige dingen delen en vervolgens alles weer deleten.

Dat deed mij denken aan iemand die hier, twee jaar geleden of zoiets, iets over mij geschreven heeft.
En voor ik dat kon lezen heeft hij dat weer gewist.
Alleen jouw reactie stond er: maak je niet zo druk over Roberto, dat is hij niet waard. Of zoiets.
Daar maak ik mij niet druk over. Is duidelijke taal voor mij.

Ik was echt in paniek, voelde mij bedreigd, omdat ik niet wist wat hij over mij geschreven had.
En heb een appje gestuurd naar een ander forumlid, die heeft mij gerust weten te stellen.


 

Nu haal je iets naar boven en word  het bovendien uit zijn verband gehaald en heb ik nog niet duidelijk wat jou aanzet om weer te gaan drinken. 
 

maar moet er echt zo vandoor. Fijne avond:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde net nog iets op een draadje zetten, maar kon dat niet meer terugvinden.
Ging over een vraag van iemand of er een alternatief is voor de roes van alcohol.
Dus geen thee drinken, et cetera, zoals de meeste mensen reageerden.
Daar heb ik serieus op gereageerd.
Is dit nu allemaal verwijderd? Censuur?
Ik ben lid van Amnesty International en erkend militair dienstweigeraar.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ikkanhet:

Ik hoef maar te denken aan de day after dan ben ik al genezen.

Werkt niet bij mij. Verdriet en missen van is soms sterker. Wat kan mij dan de dag erna boeien? Kan nooit erger zijn. Maar morgen sta ik weer op het dagpact. Gewoon omdat het moet en dit ook nergens toe leidt. Het leven gaat door en ik moet ook verder. Maar soms ben ik zo moe van het vechten. Kennen jullie dat niet? Hoe vind ik de kracht? Waar vinden jullie die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Pinkman:

 en heb ik nog niet duidelijk wat jou aanzet om weer te gaan drinken. 

@Pinkman, ik heb hier de hele avond over nagedacht.
Het is de alcohol zelf, simpel gezegd.
Verder schrijf ik wel (of niet) op mijn eigen draadje.
Is heel privacy gevoelig, lastig om zorgvuldig te verwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Roberto:

Ja, @Pinkman, soms begrijp ik mijn eigen heftige reacties niet.
Gisteren heb ik op de dagdraad geschreven dat ik een hekel heb aan mensen die hier van alles en nog wat pricacy gevoelige dingen delen en vervolgens alles weer deleten.

Dat deed mij denken aan iemand die hier, twee jaar geleden of zoiets, iets over mij geschreven heeft.
En voor ik dat kon lezen heeft hij dat weer gewist.
 


 

Hey Roberto,  zo heb ik ook lopen malen over die punt (.) van jou gisteren ?

Ik kreeg melding dat je mij citeerde en wanneer ik daar op klik , zie ik een . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Toos je bent idd niet de enige. Helaas heb ik niet een tip. Ik kan wel vertellen hoe voor mij de knop om ging. Mijn grootste verlies ging om kinderen. En toen jongste ging puberen had ik geen greintje zelfliefde meer over. Maar van mijn liefde voor haar ( en broer) was ik me wel bewust. Dit kon ik nog wel opbrengen. Hier las ik je moet het voor jezelf doen. Dat kon ik niet. Maar voor haar kon ik stoppen en gestopt blijven.

Wat jouw knop zal helpen om te gaan weet je misschien niet, maar het komt op je pad.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...