Spring naar bijdragen

Zondag 4 december 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Buiten is het nog pikkedonker, binnen brandt de lamp. 
En staat inmiddels een bakje klaar. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Vanavond vieren we sinterklaas met de kinderen en kleinkinderen. 
De surprise is klaar, het gedicht is af, straks nog even alles inpakken. 
En dan een gezellige dag en avond.
Voor het eerst in al die jaren niet thuis maar bij oudste. 
We zullen zo'n 2,5 uur heen en 2,5 uur terug onderweg zijn in het totaal.
Een latertje dus :rolleyes:
Maar eerst dat bakje nu maar even. 


 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @niks, ja, een heel eind rijden.....  
Kwam beter uit in verband met kinderen die morgen weer naar school moeten en nog wat dingetjes... 
En sinterklaas vier je als het donker is (volgens oudste.... ), dus het wordt een latertje... 
Via een kleine omweg pikken we jongste en partner op en zij rijden. 
Fijn, heen rijden vind ik geen probleem, maar terug is het natuurlijk donker en dan vind ik autorijden vreselijk. 
Maar pffff....  volgend jaar maar weer lekker thuis dacht ik zo, dan laat ik het langeafstand reizen wel weer aan de jeugd over... 
Afijn, we gaan er een gezellige dag van maken. 
Jullie lekker gezellig met de kleintjes.... zo leuk is dat... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hebben wij hier ook wel een beetje hoor @Yvonne. Opa en oma's komen in namiddag. Als de cadeautje uitgepakt zijn, gaan we soep eten en S maakt een salade. Kunnen de kinderen op bed als ze er aan toe zijn. Want ook morgen hier weer op tijd naar KDV en ook daar Sinterklaas vieren. Heel veel plezier in ieder geval! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft een poos niet kunnen rijden door glaucoom en staar. 
Inmiddels kan hij weer rijden, doet hij ook wel, maar de grote stukken en in het donker is nog even niet aan de orde. 
En ach... we hebben onderhand een leeftijd, hij is inmiddels dik 70+, dat we rustig mogen zeggen 's avonds liever niet meer de weg op te willen gaan..:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En normaal gesproken zouden we het op zaterdag hier thuis hebben gevierd, en kan iedereen blijven slapen, maar ja, dat was (naar verwachting) de dag van voetbal voor Nederland en daar waren alweer afspraken over gemaakt binnen de vriendenkring van jongste... 
Volgend jaar geen WK tijdens sinterklaas dus weer gewoon zoals het altijd ging :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yvonne:


Volgend jaar geen WK tijdens sinterklaas dus weer gewoon zoals het altijd ging :lol:

Ja daarmee is alles begonnen fout te gaan :D 

Hier geen Sinterklaas, die komt alleen in de Elzas en dat komt dan wel op het journaal zodat de rest vh land wel vaag weet wie het is, maar kado's is met de Kerst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kado's hebben we gelukkig helemaal gehad straks, daar doen we met Kerst nooit aan. 
En hoe de kerst gaat verlopen .... ik merk het wel. 
Wij zijn thuis en de kinderen bedenken en overleggen maar met elkaar wanneer ze komen, hoelang ze komen en óf het ze überhaupt wel lukt te komen. 
Zij hebben beiden nóg een familie waarmee rekening gehouden wordt en in 1 geval zelfs 2 families... 
Ik vind alles prima. Wil het alleen wel minstens een week van tevoren weten dan. 

Ik zat net even de draad van gisteren nog te lezen.. 
Jaaaa, wat leuk: 'papa fume un pipe'.... extra les na schooltijd in klas 5 en 6... om in de brugklas binnen een maand dat niveau ver voorbij te zijn. 
Volgens mij zat er ook nog het zinnetje 'Marie mange une pomme'  in...  
Mijn vader rookte ook Caballero zonder filter, mijn op Golden Fiction, mijn moeder rookte niet. Pas toen ze een jaar of zestig was rookte ze af en toe als ik er was een sigaretje: Belinda.... 

Ach @Lika, wat naar en triest van jouw moeder en schoonvader, sterkte daarmee hoor. 

En wat een naar nieuws voor jou @Donder, ik hoop dat één en ander goed aan gaat slaan, sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap bolletje :rose:  Misschien morgen even de dokter bellen? 

Dankzij dit forum luister ik nu naar Patrick Bruel en heb ik net bedacht om wat lekkers te stoppen in het geleende bakje dat ik straks terug geef aan een vriendin. Even in het bos wandelen en bijkletsen.

Vrijdag heb ik in Den Haag door parken en landgoederen naar Wassenaar gewandeld. Ik wist niet dat dit zo'n mooi gebied was om te wandelen. Je loopt er zo heen, vanaf het station. Nog net een beetje herfstkleuren. Ik heb het wandelvirus gelukkig weer te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier snotverkouden. Komt helemaal niet uit, want hier ook Sinterklaas. Alleen voor de kleinkinderen waarvan alleen de jongste nog in het hele gebeuren gelooft. Zal het laatste jaar zijn waarschijnlijk, dus extra genieten. Ze zit er nu nog volop in. Volgend jaar schuiven we het door naar de Kerst en zal het weer heel anders ingevuld worden. Ik hoef niet veel meer te doen dan koffie, thee en drankjes te serveren want we gaan chinees bestellen. Fijne dag iedereen en voor wie de weg op moet: veilig thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vannacht had ik een droom waarin een situatie waar ik vreselijk van baal en verdrietig over ben werd opgelost. Alles was goed.  Ik werd wakker en dacht: ik heb het liever andersom. Eigenlijk was het een nachtmerrie. Gek. 

Maar ook ergens: als het zomaar opgelost zou zijn, dan zou het leerzame deel ook weg zijn.  De ervaring die er is door een belangrijke houvast kwijt te zijn. Die zou ik dan wel missen.  De kop kan niet meer terug in het zand. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...