Spring naar bijdragen

Za 3 dec 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Donder:

Verhuis je expres vanuit Rotterdam omdat je je buren bijna niet meer kan verstaan, krijg je dit weer!!! :D

Hahaha... misschien ook niet de meest handige verhuizing geweest. Om je buren te kunnen blijven verstaan had je misschien beter naar Spanje of Frankrijk kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de statistieken rookten in de jaren zestig 90 % van de mannen en 7 % van de vrouwen.
Door de jaren heen zijn mannen minder gaan roken en vrouwen meer.
Dat komt omdat vrouwen meer gingen werken, terwijl hun mannen werkloos waren.
Mijn conclusie: werken is ongezond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Roberto:

Caballero zonder filter voor de heren en Stuyvesant met filter voor de dames stonden op onze salontafel voor gasten in de jaren zestig.

Nou ja, zeg... alwéér mijn verhaal. Mijn moeder rookte incidenteel wel eens een Stuyvesantje, tot ze in verwachting was van m'n broertje.(*) Vanaf toen heeft ze nooit meer gerookt, 57 jaar geleden.
Dat brengt me dan weer op het volgende: twee jaar geleden werd m'n moeder voor het eerst van haar leven opgenomen in het ziekenhuis. Ik was erbij toen ze daar binnenkwam. Het hele riedeltje (standaard)vragen kwam voorbij bij de opname en één van die vragen was: Rookt u of heeft u gerookt? Eerlijk (en onbenullig in dit geval) zei ze dat ze gerookt heeft.
Of ze al een tijdje gestopt was, was de volgende vraag. Ja, sinds 1965..  Dat telde niet meer als 'gerookt hebbende'.. :D

(*)zeg ik dat nou goed? Ze was natuurlijk niet in verwachting van m'n broertje maar van m'n vader. Ze verwachtte m'n broertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een bons in de gang; een pakketje. Chocoladeletter van de zaak. Er zaten allemaal losse brokken in de doos. Ik kon ze wel tot een S aaneen puzzelen, maar er ontbraken toch nog wat kleine stukjes. De doos was kapot, ik denk dat ze op het postkantoor de restjes van de vloer hebben geraapt en in de envelop hebben gegooid. Dus dankjewel Sinterklaas, hij ligt nu in de prullenbak. 

(beter voor de lijn ook, het is al niet mijn favoriete chocolade.):ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...