Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 december 2022


Donder

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Yvonne:

@Donder, dat je niet kon slapen heeft dat met het ziekenhuisbezoek te maken? 
Of zit ik nou helemaal fout met het idee dat je weer onderzoeken zou hebben? 

 

6 uur geleden zei Roberto:

Ja @Donder, ik lees niet alles op dit forum, maar zit mij al een tijdje af te vragen hoe het met jou gaat.

Ja gisteren een MRI scan gehad van mijn hersenen.

Vandaag uitslag besproken met internist.

Er zit een nieuwe uitzaaiing die ze eerst gaan behandelen met gerichte bestraling. Daarna gaan we verder met immunotherapie met gewijzigde medicatie.

Dus hoewel het uiterlijk beter lijkt te gaan, gaat het innerlijk slechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roberto:

Mijn plan was om vissoep te maken, maar ik heb de zalm B12 tussendoor al opgesnoept.
What to do, what to do now?

Veldertjes met falaffelballetjes?
Wat de boerenlul niet kent dat vreet hij niet.

Daar kun je van alles mee doen. Veldertjes, Variatie zat en heel gezond.
Met gehakt/ spekjes, ui, paprika, tomatenpuree. Sla, augurkjes/ zilveruitjes en aardappelpuree bij. Lekker en voedzaam hoor.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Quinn:

@Remi1 hoe gaat ie?

Hoi lieve Quinn. Ja ik weet niet goed, ben nogal moe van "gedoe" van het gedonder van iedereen om me heen.
Ik ben nogal afgevallen wat bij mij vaak stress is terwijl ik wel heel goed eet en me aan m"n voedingsschema houdt. Mijn coach vind dat positief; Ik niet want blijkbaar vreet dat aan me. Mijn alc gebruik vind ik ook niet binnen de proporties en heb ik last van in de zin van dat ik teveel drink om de zorgen en problemen die er zijn, en me te afhankelijk voel weeral. Durf al bijna nergens meer heen zonder alc bij me te hebben of waar dat niet verkrijgbaar is, Ook dat wuift mijn coach weg.
Ik heb onlangs een nieuwe lifestylecoach gekregen en deze begrijpt me niet of ik haar niet. Het klikt niet in ieder geval.

Hoe ga jij Quinn?

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1 ik vind het knap dat je je, ondanks gedoe en gedonder, aan je voedingsschema weet te houden. Wel kut dat het je zoveel stress geeft dat het je alsnog opvreet. Maar, stel dat je je niet aan dat schema zou houden, dan verdween er nog meer van je. Nog geen zicht op verbetering van gedoe en de rest? Jammer van de nieuwe coach, zonder klik is alles veel moeilijker.

Qua niet drinken zit ik vandaag op de vijfde dag en die valt nu even niet mee. Veel spanning thuis in de "extended family" en daarnaast vrij intensief bezig met therapie. In de hoop daar ooit eens wat beter van te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee @Quinn Geen zicht op verbetering. En misschien hebben jij en me coach, en husband idem/ ergens wel wat gelijk hoor en is er verbetering van mezelf.
Maar voor mij is drank dan weer zo een dooddoener iets dat al dat andere, positieve, wegveegt. Dus hoe relationeel ik nu nog ben weet ik ook niet.

Wat goed Quinn, 5 dagen alweer. Misschien niet makkelijk. maar net als bij mij en ieder ander volgens mij; Je doet het voor jezelf omdat je dat waard bent.:rose::rose::rose::rose::rose:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...