Spring naar bijdragen

dinsdag 29 november 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Hier nu een weekje vakantie. Tegen de tijd dat de Sint komt ben ik weer volle gaas aan het werk. Dus bij gebrek aan tijd komend weekend maar de boom opzetten en de kerstversiering neerzetten. Voor het eerst zo vroeg maar goed het kan niet anders. Ik sluit mijn werkdag af met een vette hap. Ben behoorlijk moe, en weet nu al dat ik er heel vroeg in duik. 14 uur wakker is weer genoeg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Genoeg:

Dat vraag ik mij ook af. Ik vind het leuk als iemand actief aanwezig is op dit forum, en persoonlijke verhalen deelt. 

Persoonlijke verhalen delen, doe ik al een poosje niet meer hier.

Het wordt vaak, vroeg of laat, tegen je gebruikt door bepaalde personen.

Als het goed gaat, is het niet goed, als het slecht gaat, ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bumperjim:

Het interesseert me in het geheel niet dat mijn verhalen niet iedereen interesseren :) 

Ik heb niet als missie iedereen hier te amuseren. Ik zit hier voor mezelf. Als er ook maar 1 iemand het leuk vindt wat ik schrijf dan is het al mooi. 

Verdomd interessant, maar ga door :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirit Zonde, want het helpt als je over je dingen kunt schrijven, van elkaar kunt leren, smoesjes leert herkennen, en gewoon praktische tips krijgt. 

Ik vind dit forum wel erg waardevol, maar om eerlijk te zijn, zit ik hier in eerste instantie net als bumperjim ook voor mezelf. Het helpt mij enorm, om elke dag mijn naam op het dagpact te zetten, en ik leer hier ook veel over alcohol misbruik. En ik voel mij hier wel gesteund er is hier ook wel veel positieve zorg voor elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roberto:

Helemaal goed @bumperjim, de rest van jouw verhalen interesseren mij niet.

Ik vind dit eigenlijk leuk. Lekker verfrissend. Maar ik hou virtueel van @Roberto z"n schrijven wel. Lekker eerlijk en direct.
Ik ben ook niet zo van dat gepaai over en weer. En ja, tuurlijk zit ik hier ook voor mezelf, wij allemaal, maar zonder elkaar is er geen forum en dus gaat het "Ik ben alleen met mezelf en voor mezelf bezig op een forum als dit niet op natuurlijk he. Wat doe je anders hier op een forum op een ww web.

Enig kritiek krijgen hoort er ook bij.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Remi1:

Dat staat er niet. Nergens niet Quinn. Anders; wijs me erop.

Er staat "de rest van jouw verhalen interesseert me niet". Prima, er staat niet letterlijk "je interesseert me niet ". Dat is echt een grote verbetering.

Maar laat maar zitten, BJ maakt zich er niet druk om, dus ach, dan is de opmerking al helemaal niet boeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...