Spring naar bijdragen

Kliniek in het noorden die baclofen gebruikt


Aliese

Aanbevolen berichten

Al jaren vecht ik tegen een alcohol en medicijnverslaving. Onderliggend heb ik een ernstige angststoornis.

ik heb veel gelezen over baclofen en ik heb het idee dat dat middel mij mischien als hulpmiddel kan helpen.

Helaas krijg ik hier in het noorden bij alle verslavingsklinieken te horen dat ze er niet mee werken.

Is er iemand die wel een kliniek weet die hier wel voor open staat? In Friesland, Goningen of Drenthe? Of tips/adviezen die me verder kunnen helpen in mijn zoektocht?

Bedankt alvast voor het meedenken.

groet Alies

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus je hebt een medicijnverslaving, en nou vraag je aan ons hulp bij het vinden van een afkickkliniek die jou de medicijnen wil voorschrijven, die jij wilt hebben?

Ik wil niet bot doen, maar zie je zelf de ironie van deze vraag niet in.

Het niet naar een afkickkliniek willen gaan, dat is een onderdeel van je verslaving.

En natuurlijk bedenkt je verslaving daar een reden voor: in jou geval omdat je niet de medicijnen krijgt die jij wilt hebben.

Hup.... naar de kliniek.

Vertrouw op de verslavingsartsen. Zij hebben daar voor geleerd. Kick af van de alcohol en medicijnen.

En probeer niet langer mensen voor je karretje te spannen, om voor jou op zoek te gaan naar artsen, die jou de medicijnen willen voorschrijven die jij wilt hebben.

bewerkt door Genoeg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Alies. Waarschijnlijk zul je al lezende over baclofen, ook hebben gelezen waarom verslavingsinstanties er niet meer mee werken? Dat zal ongetwijfeld goede redenen hebben. Dus je zult het moeten doen met wat er wel mogelijk is, lijkt me zo. De 1e angst om aan te gaan is misschien die voor erkenning en overgave. Jij moet het doen, maar niet alleen. Je mag vertrouwen dat wat tig anderen voor jou hielp, ook jou kan helpen. En wetende dat angststoornissen onderdeel van je verslaving zullen zijn ( in elk geval groter erdoor) kan helpen om dit vertrouwen te genereren. Lees maar eens op dit forum, op google, elders, je bent niet de enige, en ook voor jou kan het goed gaan. Toitoitoi.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...