Spring naar bijdragen

Woensdag 23 november 2022


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, hier ook lkkr stil in huis. Ben dan ook alleen ;)

Koffie, overhemd strijken en dan hop naar het werk. Ik meld me nog aan voor bootcamp vanavond,was ik nog vergeten. 

Gisteravond sportmassage gehad, spierspanning uit mijn schouders compleet verdwenen, nu afwachten hoe snel het terugkomt.. 

Ik gooi zo mijn sigaren hier weer in de buurt-prullenbak.. Net zoals @Quinnook stoppen, zonder alcohol kan ik zonder.. 

Dagpact 

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen hier en al even aan de slag geweest. 
Nu eerst een bakje neerzetten. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

11 uur geleden zei Artax:

Ik zit als een klein kind te wachten op het jaarpact..ik word morgen 2:)

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
En dan is gisteren toch zomaar weer vandaag 
geworden. @Artax, gefeliciteerd, top Caramel Gebakje – Bakker Piet Webshop
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

@Prana, misschien helpt het om eens op te schrijven hoe je je 'NU'  voelt na een avond doorzakken. 
En dat dan terug lezen als je weer op het punt staat een wijntje in te schenken..... succes vandaag... 

bewerkt door Yvonne
foutje in zin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me goed vandaag.Niets en niemand neemt mij dat gevoel af.

Vanmiddag theevisite, gezellig even bijkletsen met een vriendin, die erg met haar gezondheid sukkelt.Even een peptalk van mijn kant.Ben mijn geluidsspullen van mijn keyboard aan het verkopen, daarvoor in de plaats wil ik graag een soundbar, wat uiteraard wel van kwaliteit moet zijn vanwege mijn verwende, gevoelige, muzikale oortjes, maar zag al wat moois staan op diverse sites.Ben ook niet meer van het impulsieve kopen.Eerst kijken en vergelijken.Ook wel heel leuk overigens om te doen.Het houd je van de straat :D.

Tussen de buien door, is het mooi weer :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yvonne:

@Prana, misschien helpt het om eens op te schrijven hoe je je 'NU'  voelt na een avond doorzakken. 
En dat dan terug lezen als je weer op het punt staat een wijntje in te schenken..... succes vandaag... 

Dankjewel voor het advies @Yvonne Ik heb het gedaan en zal het eens goed lezen als ik trek krijg. Het was ook helemaal niet leuk, gezellig of ontspannend. Maar toch elke keer weer erin trappen....Ik zou echt beter moeten weten nu. 

Goed, dag 1...again.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bumperjim:

Eerst zuipen en dan aan de m&m's denk ik dat ze bedoelt.

Als je mij zo'n zak geeft dan giet ik die zo in 5 seconden naar binnen. Heel slecht spul, ik weet niet wat ze erin doen maar dat is ook een hard drug. 

Ohh, ik ga zo nog even wat lions halen.Verleden week 3 achter elkaar opgegeten.

Tsja, je moet wat he?

Liever dat, dan alcohol 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Eerst zuipen en dan aan de m&m's denk ik dat ze bedoelt.

Als je mij zo'n zak geeft dan giet ik die zo in 5 seconden naar binnen. Heel slecht spul, ik weet niet wat ze erin doen maar dat is ook een hard drug. 

Ja dat bedoel ik. Maar ook dat ik dan gelijk weer zo slecht ga eten tegelijkertijd. En alleen alc drink en niks anders. Gelijk ook weer meer ga roken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het ruikt hier lekker. Ik heb een appeltaart gebakken om morgen mee te nemen naar de kantine in de haven. Voor bij de koffie. 

Hoeft niet hoor maar ze hebben zo vaak om me gevraagd en ik niet kwam omdat ik zei verhinderdte zijn (duhhh). Niet dat ze vroegen naar een reden of zo hoor maar ik vind dat ik best wat terug mag doen voor hun geduld.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfzorg is bij mij toch ook echt een ding(etje). Waarom zorgen we toch veel gemakkelijker voor een ander dan voor onszelf? Allez ja, waarom, ik weet eigenlijk ook wel waarom…maar toch…het is heel moeilijk om dat patroon (blijvend) te veranderen. Het is echt een werkpunt waar ik eigenlijk constant op moet letten…en dat is ook vermoeiend…ik zou willen dat dat moeiteloos ging maar daar ben ik bijlange nog niet…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...