Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 november 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Ik heb niks meer gedronken sinds gistermiddag 1500 uur.
Wel eet ik veel sindsdien maar ik vind dat nu voor eventjes niet zo erg. (normaal gesproken eet ik te weinig en te onregelmatig).

Waar ik nu wel even mee zit is met dat ik altijd gedacht heb dat alc benzine is om de dag door te komen.
Maar als dat zo is; Waarom kon ik dan vanmorgen na ruim 12 uren slapen nog met moeite mijn bed uit komen en terwijl als ik drink moet ik blij zijn de helft de helft van die  slaap te halen.

Wel was ik superactief vandaag en heb mezelf bewust steeds lekker bezig gehouden: Niet denken maar doen.

En ik heb de haven terug gebeld dat ik kom. Ze wilden dat ik morgen al kom maar ik geef mezelf toch nog een extra dag gegeven omdat ik niet weet of ik nog een nederklets ga krijgen.
Het is vrijwillig dus houdt ik het ook vrijwillig en geen plicht, donderdag kom ik. Met iets lekkers voor bij de koffie in de kantine.
Zij weten niks van mijn alc. en dat hou ik ook liever ook mooi zo.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Remi1:

@niks:heart:
Maar wel fijn dat jullie eerder al ontdekt hadden en gebarentaal en zo al deden toch?
hoe ziet dit er voor haar uit voor de toekomst, bijvoorbeeld onderwijs e.d. of weet je dat nog niet?
Sterkte hoor.

Ze gaat nu 1 dagdeel naar een groepje van een audiologisch centrum. Daar gaan ze t.z.t. ook kijken en uiteraard overleggen wat het beste voor haar is. Ik vind het belangrijk dat ze op haar plek is. Je ziet dat ze hier al veel meer probeert te communiceren met andere kindjes dan op het kdv. Maar dat is natuurlijk ook het doel van zo'n groepje. Als het voor haar beter is om naar een school te gaan met dove/slechthorende kinderen, is dat prima voor ons. Dan wel proberen om hier in de buurt op sport te gaan, zodat ze ook met buurtkinderen in contact komt en blijft. Maar goed, zover is het allemaal nog niet.  Hou vol @Remi1! Goed dat je naar de haven gaat! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me voorstellen dat het nieuws flink binnenkomt @niks, je hoopt toch op iets anders. Maar ze is natuurlijk dezelfde geweldige stoere Mini, al zullen de obstakels onderweg andere zijn dan voor de meesten.
Sterkte @Remi1, geen idee waarom het uit de hand is gelopen bij je, maar respect voor dat je het weer aanpakt.

Mijn vriend had momenteel op kosten van hullie in Qatar kunnen zijn, maar hij heeft vriendelijk bedankt. Zo gaaf, principes! Wel jammer dat de wedstrijden op tv volgen niet onder die principes valt B) Intussen hoest ik me finaal kapot, ondanks dat ik al twee hele dagen niet heb gerookt. Niet roken, wel hoesten, slechte ruil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Quinn:

.......geen idee waarom het uit de hand is gelopen bij je,............

Nee niet als een directe vraag maar wel een beetje een verkapte vond ik. En ik maakte er maar een beetje een geintje van, humor helpt wel vind ik altijd, beetje zelfspot.
Zeker als je uit een soort van over-de-top-moeten-draaien- tegen-wil-en-dank en oververmoeid en uitgeput geraakt waarom ik dus ben gaan drinken omdat ik dacht dan zo maar weer, op mijn benzine.

Maar daarmee maak ik mezelf kapot. Ik maak mezelf ermee ziek zowel fysiek alsook mentaal.

Dit heeft alles te maken met mijn lifestyle training die ik volg. Grenzen. Ik ben heel erg terug gevallen ook in mijn training en daar ben ik al zo ver mee dat dit niet meer had hoeven gebeuren maar ik heb het wel gedaan. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Remi1:

Nee niet als een directe vraag maar wel een beetje een verkapte vond ik.

Nee, het was ook geen verkapte vraag. Het was puur de opmerking zoals ie er staat, ik heb geen idee van het waarom, maar respect voor het opstaan. Niet meer, niet minder.
Het kinderachtige liedje als antwoord vond ik een sneer, maar ook dat is dus een mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...