Spring naar bijdragen

Maatje die ook onderhand wel is uitgefeest


BillyJill

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik helemaal op mijn "plek" ben hier maar ik zou iemand kunnen gebruiken die hetzelfde als mij ervaart.

Ik was/ben altijd een groot feestbeest en een deel van mij is dat nog steeds. Ik wil eigenlijk helemaal stoppen met drinken omdat het altijd uit de hand loopt inclusief drugsgebruik, ik voel de dagen erna dan super kut want ik heb ook een depressie en dat wordt dan alleen maar erger. Dit gebeurt in de weekenden maar ik ben er klaar mee alleen die stok achter de deur is zo moeilijk want het is ook zo vaak weer gezellig... Ik wil een gezond en gelukkig leven zonder extra middelen.

Ik hoop dat iemand dezelfde ervaring heeft en mij kan helpen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hoi BillyJill,

Je verhaal is voor mij heel erg herkenbaar. Ik kamp al 20 jaar met precies hetzelfde probleem als jij. Ik heb in het verleden hulp gezocht en gekregen voor dit probleem, maar naar verloop van tijd mis ik toch die gezelligheid en val ik weer terug in dit gedrag, maar in dit nieuwe jaar wil ik ook graag een gezond en gelukkig leven, zonder middelen gebruik.

Groetjes,

D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-11-2022 om 19:02 zei YEOJ:

Hoi Billy Jill, 

Mooie naam heb je! 
Ben je nog actief hier?

Ik kan ook een beetje van hetzelfde gebruiken. Samen sterker!

Groetjes,

Joey

Hoi Joey,

Dit is niet mijn echte naam maar de naam van mijn hondjes haha!
Ik wil graag eerst iemand kennen voordat ik men naam weggeef uit veiligheid..

Ik ben nog actief!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-1-2023 om 05:40 zei Bingedrinker:

Hoi BillyJill,

Je verhaal is voor mij heel erg herkenbaar. Ik kamp al 20 jaar met precies hetzelfde probleem als jij. Ik heb in het verleden hulp gezocht en gekregen voor dit probleem, maar naar verloop van tijd mis ik toch die gezelligheid en val ik weer terug in dit gedrag, maar in dit nieuwe jaar wil ik ook graag een gezond en gelukkig leven, zonder middelen gebruik.

Groetjes,

D

Hoi D,

Mag ik vragen wat toen je hulp was welke je hebt gekregen?

Nederland is inderdaad het land van feest, drank en drugsgebruik en ook nog eens compleet normaal.
Erg lastig dus om dit vol te houden...
Ik heb donderdag weer een afspraak met mijn huisarts ik loop ook weer erg vast met men angsten en leefpatroon...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi, ik ben sinds deze week op deze site gekomen. Ik heb een alcohol probleem. Ik heb de cursus van de Jellinek kliniek gedaan en drink niet meer zoveel maar ik blijf het lekker vinden. Ik zie niet veel reacties voor zover ik het kan volgens.

ik zou graag iemand hebben waarmee iK kan praten om elkaar te ondersteunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...