Spring naar bijdragen

Even voorstellen..


Nicole07

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Nicole en al een aantal jaren alcohol verslaafd. 

Afgelopen juni heb ik mezelf aangemeld bij Tactus. En vrij kort daarop in detox gegaan. ( kliniek). Bijna 4 maanden clean geweest en voelde me opgelucht, vrij, minder angstig, veel energie enz..Ik was weer happy.

Onlangs een flinke terugval gehad. Door allerlei omstandigheden zocht ik de ontspanning weer in het glaasje wijn. Van een paar glazen zat ik binnen een paar weken op het oude niveau. 2 liter per dag. En die laatste paar weken heel wat leermomenten gehad. En me verschrikkelijk gevoeld. Vanaf vandaag  begonnen met ambulante detox. Wat op zich wel goed gaat. De knop moet weer om. En ik moet veel actiever bezig zijn met m'n herstel. En vaker kiezen voor mezelf. Schrik wel van het aantal tabletten diazepam ik moet slikken. Maar uiteraard wel in afbouw na dag 2. Ik zal hier meelezen en hopen dat ik ook eens antwoorden en hulp kan bieden aan de ander. Maar ga me eerst maar eens een beetje oriënteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Oskar:

Welkom hier Nicole! Apart wel he, dat ondanks je hebt ervaren hoed goed alcoholvrij doet, je toch weer voor de bijl gaat. Je gaat soms bijna denken dat het een verslaving is :) Mooi dat je de draad weer oppakt. Sterkte met de detox. Moedig voorwaarts.

Dank je wel..ja we gaan er weer voor en het betere leven weer ervaren..van dag tot dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...