Spring naar bijdragen

Maandag 14 november 2022


lady jane

Aanbevolen berichten

nou mooi? Koud dat wel.
Net terug van het zwembad,
waar we niet in mochten wegens chloorproblemen.
Ik was gelukkig nog net niet het water in, maar de
echte vroege vogels dus wel. Geen garanties dat
het snel opgelost gaat worden, koffie en thee werden aangeboden.
Maar thuis mijn eigen gemberthee maar klaargemaakt en nu de tijd
vol maken tot ik naar de sauna kan.  :musicnote:monday, monday, can trust that day:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Ik heb uitgeslapen.... 
Dus nu heel snel een bakje neerzetten hier. 
Jammer van het zwemmen Jane, 
En Etty, je bent dus een natuurtalent, leuk. 
Reacher, misschien dat als je dat ene niet-leuke ding ook had gelaten .... zou het dan.... 
Of heb je het misschien nodig om jezelf een schouderklopje te kunnen geven om dingen je gedaan hebt maar waar je in eerste instantie geen in in had.... 
pfff, wat zitten mensen toch vreemd in elkaar. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Vandaag opleiding. Zin in. 
Gisteren een idiote en onbevredigende dag. Ben essentieel onderdeel van mijn fiets kwijt geraakt (hoe dan??) en heb alleen maar auto gereden omdat ik naar moeder ging (2 keer ook om te zoeken) en vriendin moest helpen met iets ophalen onverwacht. Haar ook gehaald en gebracht. Mhmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Reacher:

Misschien heb ik niet leuke dingen nodig om me voldaan te voelen (zijn meestal huishoudelijk klussen etc.) 

Je voldaan voelen is wel één van de beste gevoelens die je kunt hebben in mijn optiek. 

@Reacher Dat gevoel ken ik heel goed, dat ik eerst iets moet doen, om mij voldaan te voelen. Eerst moet  het huis schoon, eerst moet de administratie aan kant, of weet ik veel wat. Mij goed voelen, werd een soort beloning voor hard werken, dikke burn-out door gekregen, ik heb echt moeten leren, dat ik mij ook voldaan mag voelen, als het huishouden nog niet helemaal aan kant is, want er is altijd wel een klusje wat nog gedaan moet worden. Maar ik herken het heel goed, dat je je heel voldaan kunt voelen, als je allerlei niet leuke dingen hebt gedaan. Ik probeer mij nu voldaan te voelen met leuke dingen, maar dat is soms nog moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij maakt het niet zoveel uit wat ik doe maar wel hoe ik het doe.

Je kunt met aandacht je badkamer poetsen, je voelt de warmte van het water aan je handen, je ziet hoe het witte sopschuim wiebelt in de emmer, je ruikt de frisse geur en ziet de wastafel blinken. Je maakt het mooi en gezellig, legt schone handdoeken in bijpassende kleuren klaar en je spuit als finishing touch nog wat rozemarijnspray. 
Je bent klaar en kijkt nog eens genietend naar het resultaat.

Je kunt ook gaan wandelen in het bos, je ergert je aan die sukkel die je onderweg geen voorrang geeft bij het zebrapad, je vervloekt de koude wind, in het bos liggen gvd modderplassen. Je denkt aan je gemene collega en wat hij gisteren tegen je zei en wat jij morgen tegen hém zult zeggen. Je denkt aan alles wat mis ging of eerdaags mis zou kunnen gaan. Je loopt en let niet op, je stoot je kop tegen een laaghangende tak.
Je komt thuis en vraagt je af waarom je het niet zo naar je zin hebt terwijl je toch leuke dingen doet.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij ook zeg maar ...drie weken " onderweg".

Dus we trekken een soort van samen op,met kralen rijgen aan de ketting.

 

Maar een zwembad vol, dat doet me denken aan een song over zwemmen.... :devil:

Hier koffie en krant.  Het is wel koud, dus heel even de verwarming een tikkie gegeven, kijken of die het nog doet zeg maar.  

Fijne dag!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...