Spring naar bijdragen

vrijdag 11-11-22


Fonny

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei bumperjim:

Het hangt van de context af. Ik moet niet meer thuis in mn eentje gaan zitten drinken, want dan kan je elke dag wel aan de zuip en dat gebeurt dan ook.

Maar ik ben nooit een binger geweest. Ik kan stoppen na 1 of 2 bier. Mijn gevaar zit in de dagelijkse gewoonte. En zo gauw het weer dagelijks is dan wordt het langzaam steeds meer per dag.

Verder hangt het er helemaal vanaf met wie ik zit te drinken. Ik ben zo beinvloedbaar als een kind van 14. Hier in Keulen zit een collega (nu gelukkig met pensioen :P ) met wie ik ooit voor 70 euro wodka heb zitten zuipen in een restaurant. Zonder na te denken de rekening ingediend, toen zei mn baas hoho die mag je lekker zelf betalen. Lol dat was best genant :D Dat was dan wel bingen geef ik direkt toe maar het was zeker geen gewoonte van me.

Das war einmal. Een jaar of 7 geleden. Langzame zelfmoord is het eigenlijk, dat soort akties. 

Ik ben in het verleden met mijn ex mee naar Hamburg geweest voor 5 dagen. Hij had een cursus daar. Ik mocht mee van de baas. Zij mijn ex ook jou drankrekening er niet bij indienen. Ik zei nee joh natuurlijk niet. Toch gedaan en vijf dagen flink drinken lekker betaald gekregen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooie dag om jarig te zijn, de 11e van de 11e. Veel gekker wordt het niet. En Sint Martinus ook nog eens. Dat was die gozer die zijn mantel deelde met een arme sloeber. Eigenlijk bedoeld als inspiratie om wat voor je minder bedeelde medemens over te hebben. Maar nu gaan de rijke kinderen langs de deur om snoep binnen te harken. 

Gefeliciteerd Mini & Valco. En alle andere kinderen en dieren die misschien nog jarig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de felicitatie's! Alles was een feestje voor Mini vandaag, wat een heerlijk, genietend kind. Feest op de groep, trakteren. Thuis snel even een middagdutje en dan zijn opa en oma's er. Een duplotrein van ze samen, wie het leuker vind, papa of Mini? Als het donker is, nog even een rondje met papa en opa met je lampion. Je feestmuts op, dat levert wel wat extra op. Ondertussen heb ik soep en broodjes klaar. Samen eten, dan opa en oma's uitzwaaien. Nu ben je onder de douche en zo lekker slapen, dromen over je verjaardag! En Inie? Ze zag dat het goed was! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...