Spring naar bijdragen

Zondag 6 november 2022


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Laat ik maar eens sinds lange tijd de dagdraad openen. De bij heeft het lastig, dus hop op de lijst. Vandaag drink ik niet. Wel vandaag een wandeling in de regen en puin ruimen. Administratie, stofzuigen, opruimen. Heb er een bende van gemaakt. Dat moet en kan beter. Fijne zondag allemaal!

DAGPACT:

Maja

bewerkt door Maja
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, koffie is bezig. Ondertussen ben ik nog heel even op bed gekropen. Ik ga zo even thuis fitnessen met koffie erbij. En daarna ontbijten met de Kids en dan even bespreken wat de dag gaat brengen. We zouden niet al te veel gaan doen dus ik denk dat ik voor mijzelf weer verder ga met schoonmaken in huis, aangezien dat maanden achter loopt.. 

Ik doe het hoognodige zeker wel, maar al die dingetjes die niet echt prio hebben... 

Succes met hardlopen @bumperjim

Sterkte @Majaen @ikkanhet

DAGPACT:

Maja

Freekie 

bewerkt door Freekie
Dagpact
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Freekie:

Goedemorgen, koffie is bezig. Ondertussen ben ik nog heel even op bed gekropen. Ik ga zo even thuis fitnessen met koffie erbij. En daarna ontbijten met de Kids en dan even bespreken wat de dag gaat brengen. We zouden niet al te veel gaan doen dus ik denk dat ik voor mijzelf weer verder ga met schoonmaken in huis, aangezien dat maanden achter loopt.. 

Ik doe het hoognodige zeker wel, maar al die dingetjes die niet echt prio hebben... 

Succes met hardlopen @bumperjim

Sterkte @Majaen @ikkanhet

DAGPACT:

Maja

Freekie 

Fonny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Maja, ik heb het al wel eens eerder gevraagd, maar hoe gaat het nu met jouw moeder? 
Hoe gaat het met jou?  Ik heb het al een paar keer gevraagd, maar je reageerde daar niet op, dus ik veronderstelde dat je er niet over wilde praten. 
Maar nu geef je zelf een klein kijkje in de keuken dus.
En uiteraard voor @ikkanhet ook sterkte.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier sinds gisteren ook de verwarming aan. 16 Graden vind ik niet tof als je stil zit. Hoge gasprijs of niet, ik ga geen kou lijden. Gisteren zitten klojojen met laptop. Onderste balk deed niks meer, alleen dat blauw rondje bleef maar cirkelen. Wat een frustratie als je nergens sjoege van hebt. Maar is weer goed gekomen, al weet ik niet hoe.

DAGPACT:
Maja 
Freekie
Fonny
Yana
Yvonne
Renée
Toos

Sterkte @ikkanheten @Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

Hier 18 graden in huis, en gisteren toch wat kouwelijk geweest.
Op een kledingparty een heuse donsjas gescoord, nog een leuk model ook.
Samen met gevoerde echte sketcherboots, 15,00 kwijt, laat die winter maar komen!
Overweeg nu mijn keramisch kacheltje eens uit teproberen, of die el.deken in de 
stoel te leggen. Maar overdag beweeg ik meer, dus dat zal vanavond worden dan.
Wat wel leuk is, ik had in okt. maar 1m3 aan gas en 89 Kwh aan stroom. Het begint wel
een sport te worden, dat nog zuiniger leven. Ik heb maar zo weinig echt nodig, blijkt steeds weer.
En douchen op t zwembad is goedkoper dan hier thuis haha. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij was het 16 graden toen ik opstond, ik heb de verwarming aan. Die gaat op 18 graden. Als je niet teveel stil zit, is dat warm genoeg.

Gisteren was ik naar theater. Na afloop dronk mijn gezelschap thee, radler en fris. Eerder kwamen dan al snel de glazen wijn. Het geeft een ontspannen gevoel zo. Gewoon lekker even wat napraten. En lekker vroeg en fris naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie allemaal. Wij hebben vanmiddag het feest van mijn moeder die is vandaag 85 geworden. :present:

Gisteren al zakjes gehad, vanmorgen heet water maar mijn darmen zijn weer wings en net altijd als ik iets heb.

Ik zeg zelf altijd het is strontvervelend. :lol:

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Hier ook af en toe de kachel aan. Denk dat het niet zo moeilijk zou vinden om energie te besparen als ik alleen zou wonen. Douche ook meestal op de sportschool en voor de rest ook zuinig met energie. Met 2 pubers is dat toch lastiger. Veel wassen draaien, douchen, opladers/lampen die ze 100 x vergeten uit te doen etc. En vind het ook ongezellig als ze in de kou moeten zitten. Dus tja. Alles is natuurlijk enorm duur geworden, vooral de boodschappen :blush:  @Majazet 'm op bijtje:heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Na lange dag gisteren,  mocht ik iets langer blijven liggen van mezelf :D......

Gisteren gewerkt en een tour door half Nederland gemaakt om twee katten weg te brengen naar ander landsdeel (mee met iemand die dat moeilijk vond), daarna uuuuren in file gestaan op A9 ( serieus, de brug ging niet meer dicht.... :blush:), dus om 5 uur eerste beste MacD bezocht, we waren niet de enige (zeg maar)......ging om 10 uur erin,  maar té vol hoofd.

Nu eruit, en eindelijk naar de weekendkrant kijken. Ook wat huishouden te doen, en de kattenbak enz. Heerlijk dat droge wakker worden.

Ben vandaag 2 weken gestopt, met één uitglijder. Vroeger was dan "alles verloren" en nu tel ik ( niet hier hoor), op mijn online cursus, gewoon de uitglijders méé in het proces. Is toch ook een soort van proberen de baas te worden over alcohol.  Ze zeggen daar dat je jezelf mild moet benaderen, dat helpt om te zorgen dat een uitglijder géén terugval wordt. En de analyse van de uitglijder is zeer leerzaam. Ik vind het een goed, anoniem, gratis, programma. Ik vul het met trots elke dag in. 

( het is geen goedpraten!) maar een zachtere benadering van jezelf. En we zijn al zo hard voor onszelf.....:huh:

Zelfcompassie en begrip, wat mildheid, zijn vrij nieuw voor mij, maar wel fijn.  Dat wens ik eenieder toe, wat mildheid en zelfcompassie. 

Zoals een oud forumgenoot zou zeggen: ga goed vandaag!

Tip: ik heb de app "quiet quitting" die houdt bij wat je níet gedronken hebt, bespaard, je gezondheid, gewicht, pffff. Toch wel veel in twee weken. 

bewerkt door Houtje59
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Renee80:

DAGPACT:
Maja 
Freekie
Fonny
Yana
Yvonne 
Renée

Goeiemorgen Forummers! Dag @Maja, goed dat je de draad weer oppikt en schoon schip maakt :)

17 graden hier (binnen, ik ga ervan uit dat BJ het over de buitentemperatuur heeft) -> de verwarming gaat op

Haha ja goddank wel :) 

Beneden de 19 (binnen) gaat hier ook de verwarming aan. Voordeel van een pelletkachel is dat de pellets weliswaar flink duurder zijn dan vorig jaar (+50%) maar het blijft de goedkoopste manier van verwarmen dus dan gaan we niet zitten bibberen in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, bibberen vd kou hier ook niet hoor; het stoom komt uit mijn oren;)
2 x zeiknat geregend, en alles is nu zeiknat behalve mijn zwemspullen.
Heeft het zwembad dus niet duidelijk de aankondiging van verhuur bad, 
opgehangen. Bij de incheckpaal lijkt me logisch, maar een mail had ook gekund.
Het missen van mijn dagelijks uurtje is jammer, maar in deze tijd is communiceren
toch vrij makkelijk lijkt me. Lekker droge kleren nu aan en maar lekker veel lezen vandaag dan.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik krijg ook gratis geld, genant maar waar.
De voedselbank, nonfoodbank en leger des heils
ga ik dan maar wat steunen om mijn geweten daarover te sussen.
En na januari blijft het vermoedelijk nog maandelijks gestort worden
want de politiek, en hun plannen echt gestalte geven, dat zijn 2 heel verschillende dingen.
Beetje pessimistisch hier wat dat betreft. Maar voor mij een luxe-probleempje dus.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...