Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 november 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

@Houtje59 en @Renee80 Ik heb mijn dochter, die inmiddels volwassen is, ook altijd alleen gehad. Ik vond het ook een zware tijd. Volledige baan, en daarna nog de volledige verantwoordelijkheid over een kind. Altijd heen en weer pendelen tussen werk, kinderdagverblijf, school en naschoolse opvang. De dagen dat ik vrij had het huishouden doen, en aandacht besteden aan mijn dochter, omdat ik wilde dat zij een leuke jeugd had. Geen moment voor mezelf. Als ik er aan terug denk wordt ik er nog moe van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@genoeg maar dat heb je toch maar mooi gedaan :heart: Ik herken me enorm in wat je schrijft. Maar het was/is het me nog steeds waard.

- zonder de mannen op het forum voor het hoofd te willen stoten - 

Ik denk dat er een hele generatie vrouwen van rond de veertig op de helling staat. Onze grootmoeders hebben in de jaren zeventig gevochten voor dezelfde rechten, en die hebben we gekregen, maar wat is het gevolg? 

Als het er op aankomt, vecht een vrouw nog altijd als een leeuwin voor haar kinderen, we hebben het fictieve recht om te werken, maar als de man het laat afweten staat de moeder sowieso op om haar kroost te beschermen.

Dat is iets biologisch, waar de politiek geen rekening mee houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...