Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 november 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ondanks dat het hartstikke (te)druk is, want collega vertrokken, reorganisatie op het werk, man geen werk meer heeft, moeder uitdooft als een nachtkaars en oudste verwijzing naar neuroloog heeft ivm  migraine….. voel ik me onwrikbaar stevig en blij. Snap er geen drol van. Niets voor mij, maar het is zo. Alsof onder alles iets in mij is dat niet geraakt wordt en gewoon mag zijn. 
Tuurlijk ben ik moe, verdrietig soms, bozig soms, etc. Maar daaronder is het anders dan vroeger. Wat gek. 
ik hoop dat het voor iedereen besmettelijk is dit gevoel. Dan geef ik het jullie. Komt het!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Dag 12, al een paar nachten op rij, zonder onderbrekingen geslapen.

Niet meer duf wakker worden, ik voel mij een stuk energieker.

Nog een leuk voordeeltje, ik weet niet of jullie dat herkennen, maar ik zie er ook beter uit.

Klinkt misschien wat wazig, maar het is net alsof je aan mij kan zien dat ik mij frisser en fitter voel.

Als ik in de spiegel kijk, vind ik echt dat ik er beter uit zie, dan als ik gedronken heb.

Misschien zit dat ook wel tussen mijn oren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb weer eens ja, gezegd, wat eigenlijk nee had moeten zijn.Daarvan moet ik nu de consequenties van dragen.Dat betekend dat ik straks met flinke tegenzin een repetitie bij moet gaan wonen, waarbij ze joodse jammermuziek spelen.Helemaal niet mijn ding.Verleden jaar al eens mee bezig geweest en afgehaakt.Na deze repetitie kan ik natuurlijk altijd weer beslissen, ja of nee, dus ik geef het maar een kans.Dus daar gaat Spirit maar, met accordeon in de metro.

Denken jullie aan me vanmiddag :musicnote: :rolleyes:.

Ach, je hebt ook vrolijke Jiddische muziek :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Fonny
Genoeg
Rapilos
Toos
Spirit
Renée

Misschien wordt het wel leuk @Spirit, en anders weet je het voor volgende keer.

Ben nog altijd aan het binnenvetten over die toestand met de vader van de meiden. Ik ga discussies met hem altijd uit de weg omdat ik het zo belangrijk vind voor de kinderen dat we overeen komen, maar hij maakt daar soms gewoon echt misbruik van. Dus misschien toch tijd voor een goed gesprek.

Vanavond uit eten met vrienden, waaronder twee stevige drinkebroeders. Ik ga met de wagen, dus heb een goed excuus om niet te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je een beter voorbeeld bent voor die meiden
als je grenzen stelt en jezelf ook voorop kunt zetten.
Je maakt het je ex anders wel erg gemakkelijk ook.
Er is een groot verschil tussen egecentrisch en gezond egoistisch handelen.
Dat kunnen kinderen niet jong genoeg leren.
Ik wilde dat mijn moeder daarin ook een goed voorbeeld had kunnen zijn.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je zeker gelijk in @lady jane 

Het is nogal een geval soms, de vader, hij is nadat we uit elkaar gegaan zijn tien jaar geleden op twee uur rijden van waar we woonden verhuisd, dus over een gelijk gedeeld verblijf is toen nooit gepraat. De meiden waren toen drie en vier en zijn bij mij blijven wonen, om de twee weken bracht ik hen voor het weekend naar hun vader. Nadat zijn toenmalige relatie op de klippen is gelopen is hij terug naar onze contreien verhuisd. Overlaatst liet hij vallen dat hij het jammer vond dat ik mij destijds tegen een week- om weekregeling had verzet. Ik was te verbluft om er iets over te zeggen. Het is de afgelopen tien jaar niet gemakkelijk geweest om alle ballen in de lucht te houden, en wat extra hulp van hem had juist heel mooi geweest. Ik heb dan voorgesteld om de regeling uit te breiden, dat de kinderen bij hem zouden blijven van vrijdagavond tot woensdagochtend voor school. Maar dat kon hij niet regelen met zijn werk. 

Ach ja ze worden groter en het wordt gemakkelijker, maar ik ga wel mijn grenzen wat beter bewaken, want anders ontploft het een keer.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...