Spring naar bijdragen

Vr 4 Nov


Freekie

Aanbevolen berichten

Ik heb alles van mijn telefoon afgegooid. Whatsapp, Messenger, Facebook, enz.

Mijn Instagrams account opgeheven, mijn Facebook account opgeheven, en allerlei pop-ups op mijn computer verwijderd.

Startscherm instellingen aangepast op de computer, geen startpagina meer met schreeuwend nieuws, maar google als startscherm.

Ik heb mijn hele e-mail opgeschoond, en mij afgemeld -tig nieuwsbrieven.

Heerlijk. Dat kan ik echt iedereen aanraden.

Misschien niet zo extreem als ik heb gedaan, maar eens kritisch kijken naar welke prikkels er elke dag bij je binnen komen, en daar eens in gaan reduceren door je af te melden bij sommige nieuwsbrieven, van sommige pop-up berichten je toestemming intrekken, het ontvrienden van een paar facebook vrienden (die toch alleen maar ellende posten) enz. kan ik echt iedereen aanraden.

Ik denk dat de telefoon en computer heel verslavend is, en dat heel veel mensen elke dag urenlang doelloos achter de telefoon of computer zitten.

 

 

bewerkt door genoeg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Discussie met holenbeer. Holenbeer zoekt een baantje. Heeft vorige week haar cv gemaild.

Ik zeg dan moet je er nu achteraan gaan bellen.

Holenbeer houdt niet van bellen. Millennials bellen nooit iemand, die appen alleen maar.

Ik zeg het is niet zo dat als je even een mailtje stuurt, dat je dan meteen een baan hebt. Het is geen amazon. Een baan die moet je zien te krijgen.

Dringt niet goed door. Mars en Venus... :huh:

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja @bumperjim ik had zonet een discussie met de vader van de kinderen. Ook een holenbeer. Over het verblijf van de meiden tijdens de kerstvakantie. Hij boekt eerst zijn verlof (hij heeft een madam in Griekenland zitten met wie hij kerst wil doorbrengen) en vraagt daarna pas of het mij past om de weken om te wisselen. Eigenlijk past het niet zo goed, maar ja, zijn vlucht is al geboekt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Renee80:

Ach ja @bumperjim ik had zonet een discussie met de vader van de kinderen. Ook een holenbeer. Over het verblijf van de meiden tijdens de kerstvakantie. Hij boekt eerst zijn verlof (hij heeft een madam in Griekenland zitten met wie hij kerst wil doorbrengen) en vraagt daarna pas of het mij past om de weken om te wisselen. Eigenlijk past het niet zo goed, maar ja, zijn vlucht is al geboekt. 

 

Taktisch.... :huh:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei bumperjim:

Taktisch.... :huh:

 

Mij kan het niet schelen waar hij kerst doorbrengt, we zijn al tien jaar gelukkig uit elkaar, maar ik vind het wel vervelend dat ik altijd maar moet rekening houden met zijn agenda en ook dat hij dat zo evident vindt. Hij is nogal zwart-wit. Als alles volgens zijn wensen gaat is het goed, maar als ik nu zou laten weten dat het niet past dan ben ik meteen de ex-bitch die hem alleen maar het leven zuur wil maken. Ik ga ervan uit dat hij geen annulatieverzekering heeft genomen, dus het zou inderdaad echt wel vervelend voor hem zijn moest ik niet akkoord gaan met een wissel <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In plaats van gebak heb ik net een zak chips op. Ook lekker.

Vanavond maak ik een ovenschotel of traybake zoals dat nu heet met  verse groenten die ik net bij de biologische moestuin heb gekocht. Met tamme kastanjes. Die verkochten ze daar ook, maar die heb ik afgelopen weekend zelf geraapt in het bos.

Er zit een groene pompoen bij, even opzoeken hoe ik dat moet maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Renee80:

Mij kan het niet schelen waar hij kerst doorbrengt, we zijn al tien jaar gelukkig uit elkaar, maar ik vind het wel vervelend dat ik altijd maar moet rekening houden met zijn agenda en ook dat hij dat zo evident vindt. Hij is nogal zwart-wit. Als alles volgens zijn wensen gaat is het goed, maar als ik nu zou laten weten dat het niet past dan ben ik meteen de ex-bitch die hem alleen maar het leven zuur wil maken. Ik ga ervan uit dat hij geen annulatieverzekering heeft genomen, dus het zou inderdaad echt wel vervelend voor hem zijn moest ik niet akkoord gaan met een wissel <_<

Dan zeg je dat jij in april al een vakantie naar Barbados geboekt hebt in dezelfde periode want daar heb jij een Monsieur :) Zien wie er aan het langste eind trekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Renee80:

Mij kan het niet schelen waar hij kerst doorbrengt, we zijn al tien jaar gelukkig uit elkaar, maar ik vind het wel vervelend dat ik altijd maar moet rekening houden met zijn agenda en ook dat hij dat zo evident vindt. Hij is nogal zwart-wit. Als alles volgens zijn wensen gaat is het goed, maar als ik nu zou laten weten dat het niet past dan ben ik meteen de ex-bitch die hem alleen maar het leven zuur wil maken. Ik ga ervan uit dat hij geen annulatieverzekering heeft genomen, dus het zou inderdaad echt wel vervelend voor hem zijn moest ik niet akkoord gaan met een wissel <_<

Als het al 10 jaar zo gaat, wordt het wellicht tijd om paal en perk te stellen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...