Spring naar bijdragen

Za 29 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

Mozes kriebel! Ik heb gisteren staan koken, staan afwassen, wasje gedraaid, lesje voor de hondenschool in elkaar gedraaid, zitten chillen met muziek EN onthouden dat de was er weer uit moest. Ik heb zomaar 2 uur van mn leven teruggevorderd van oom Bier. En nu alweer vrolijk op. Droog is echt een game changer. Een productivity hack, als je wil.

Ik was t gewoon weer vergeten hoe t was :)

Wel saai natuurlijk maar gezond en efficient saai :D Trots saai. Niet deprimerend onsaai.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bumperjim:

Nou ja elke dag zuipen is ook regelmaat maar geen leuke regelmaat :) ik ben blij dat ik daar ff uit ben. 

Ja toen ik elke dag dronk leefde ik ook volgens de spreuk iedere dag bezopen is ook een geregeld leven.

Dit is toch wel wat fijner en alles nog weten van de vorige dag al helemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei bumperjim:

Trouwens sorry voor al opzichtig en overdreven gedoe maar ik moest er gewoon even publiek bij hebben. In mn eentje stoppen dat kan ik niet :blush:

Je bent welkom hoor, leuk dat enthousiasme voor je herwonnen frissigheid. 

Enthousiasme en blijheid vinden we al snel opzichtig en overdreven, je zou ook kunnen zeggen dat al die aandacht voor moeilijkmoeilijkmoeilijk een beetje overdreven is.

ps. Waarmee ik trouwens echt niet wil suggereren dat mensen die het moeilijk hebben hun mond moeten houden hè.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iemand zijn leven saai noemt als excuus voor drank moet ik altijd denken aan een kind dat zegt: 'ik verveel me'. En aan wat er dan kan ontstaan. 

Je zou het niet in je kop halen om te zeggen hier schatje, neem een glas wijn, dan lijkt je leven spannend en is het gevoel van verveling in één klap weg. Je mag toch hopen dat je het helpt met kijken of er iets is wat het tegenhoudt om te ondernemen, of gewoon even diegene bent tegen wie het gezegd mag worden. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huisje poetsen vandaag en gras maaien, de hele zomer was het bruin en dor en nu het bijna november is groeit het als een gek, het lijkt wel lente. Heel veel fris groen eetbaar spul ook overal en dat samen met paddenstoelen, zo stel ik me de hemel voor :)

Goeiemorgen @ikkanhet

Mmm, ik probeer roosjes voor je neer te zetten maar ze doen het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

wakker uit een droom dat ik een bloot babietje achterna rende
dat in een put met water verdween
oef....... ik blijf maar prakkedenken hoe ik dit kan keren en weet
wakker is nu eenmaal wakker. 
het was zo levensecht, dat ik ermee bezig blijf.
gelukkig weinig ervaring met nare dromen.
koffie van Von dan maar eerst en dan gaan zwemmen, misschien
spoelt alles dan op een gezonde manier van me af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat nog even de draad van gisteren door te lezen..... 
@niks, wat fijn dat het zo goed gaat met Mini, wel naar dat haar gehoor verder achteruitgaat natuurlijk... 

Wat ellendig weer @Francoise, ik hoop dat hij toch weer snel opknapt. 

@Freekie toch.... ik hoop voor jou dat je je vandaag knap beroerd voelt... en heel goed onthoudt hoe het voelt als je je onder tafel drinkt... 
Sterkte! 

Waarom die verschrikkelijk giftige reacties @Senna33? Dit is toch nergens voor nodig?
Het geeft mij het gevoel dat jij zelf niet lekker in je vel zit en je op één of andere manier moet afreageren... .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...