Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 oktober 2022


niks

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Renee80:

Pannekoeken met appeltjes en kaneel. Mijn buik is rond en de trek is weg. Opluchting... 

Die wijsheid is me natuurlijk welbekend @Yana, maar als de trek zo aan je sleurt (weet niet of je dat ooit ervaren hebt) lukt het echt niet om jezelf met logica te overtuigen. Dan is het gewoon ff tandhakken (hehe een nieuw woord geleerd), op je handen gaan zitten en gewoon niet drinken...

Ik ga even bekomen met een filmpje op de bank, kom straks nog wel even afmelden. 

Goed gedaan Renee80 :rose: Hier ook droog door het eten gekomen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Renee80:

Pannekoeken met appeltjes en kaneel. Mijn buik is rond en de trek is weg. Opluchting... 

Die wijsheid is me natuurlijk welbekend @Yana, maar als de trek zo aan je sleurt (weet niet of je dat ooit ervaren hebt) lukt het echt niet om jezelf met logica te overtuigen. Dan is het gewoon ff tandhakken (hehe een nieuw woord geleerd), op je handen gaan zitten en gewoon niet drinken...

Ben je geïrriteerd of lees ik dat verkeerd? De trek is bij mij ook vaak sneller geweest dan de logica, maar toch helpt inzicht in hoe verslaving werkt me om al die smoezen niet meer te geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Hadocque:

55BE87A7-E4CF-461D-898D-9F976B539A88.jpeg.9cc2b6c753a87bc574bff328c9c20f9b.jpeg

Nee het was Small Change. Plaatje van t album is in strijd met de forumregels dus laat ik maar achterwege :) 

Ik heb een teefje, die houden er vaak niet van :D Als Stier de kamer binnenkomt moet t ook meteen zachter :huh: 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Goed bezig!! :rose:
Moet je zien morgenochtend ben je zo scherp als een mes. Zo'n zaterdagochtend heb je nog nooit gezien :) 

Geldt dat ook voor jou? Dwz geen lodderige ogen en naar drank stinkende adem op de honden club zaterdagochtend? 
 

Ik vind jou heel erg veranderd na je ‘afwezigheid’ Tuurlijk las je mee. I.p.v. de hakken in het zand te zetten, kom je nu wel heel kont likkend over. Niks mis mee… maar zo niet jij! Wat is er toch gaande 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Senna34:

Geldt dat ook voor jou? Dwz geen lodderige ogen en naar drank stinkende adem op de honden club zaterdagochtend? 
 

Ik vind jou heel erg veranderd na je ‘afwezigheid’ Tuurlijk las je mee. I.p.v. de hakken in het zand te zetten, kom je nu wel heel kont likkend over. Niks mis mee… maar zo niet jij! Wat is er toch gaande 

Waar bemoei jij je eigenlijk mee, jij stapt hier eens per maand binnen om een k opmerking te maken. Ik heb niks met je, je kent me niet, ik weet niet wat je hier überhaupt zoekt. Als je blijft schrijven negeer ik verder de crap out of je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers , kom ff binnen vallen zonder bij te lezen . @Reacherman is aan het opknappen . Gisteren naar reumatoloog en daar vocht uit zijn enkel onderzocht was geen jicht maar reuma aanval . Bijzonder nu hij zo'n goede medicatie krijgt zo'n heftige aanval van een paar dagen . Meteen een prednison spuit in de enkel gezet . Hij loopt alweer bijna normaal .  Toch ben ik er niet gerust op . Zo begon zijn reuma jaren geleden in zijn polsen , nu dus zijn enkels .  verder alles goed , maar hectisch waardoor ik geen tijd had eerder te antwoorden of bij te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen een voortgang gesprek gehad over Mini. In vergelijking met kinderen van haar leeftijd, doet ze het best goed. Zeker op fysiek gebied. Haar gehoor wordt minder, daar moet dus verder naar gekeken worden en dat gaan ze in een academisch ziekenhuis doen. Waarschijnlijk gaan we ook naar een genetische arts. Verder waren ze heel tevreden. Ze is altijd in beweging, maar dat wisten we natuurlijk wel. Haar motoriek is prima in orde.  Ze is ook een boefje, niet onder de indruk als ze gecorrigeerd word. Dat merken we thuis ook. Verder is ze vooral peuter, ontdekken, dingen leren en gebaren leren vind ze helemaal geweldig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...