Spring naar bijdragen

Donderdag 27 oktober 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Forummers! Yup koffie graag!

1 uur geleden zei Freekie:

Goedemorgen, nog 1 dagje hierna en dan weekend. Morgen als het goed is mooi rond half 4 vrij.. 

Hier van het zelfde Freekie, nog even ertegenaan en dan weekend en herfstvakantie (moet wel werken maar op een lager pitje...)
Heb je je kinderen volgende week terug?

DAGPACT:
Freekie
Fonny
Yvonne
Renée 

bewerkt door Renee80
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GM! Wakker gebeld door Dochter, die is weggelopen bij haar uitzendbaan. Werd afgeblaft, onterecht. Wie bel je dan? Juist. Je moeder. Ik vind het fijn.

Mag ik voor deze keer een kopje thee op bed @yvonne? 

Oh ja, gisteren niet gedronken. Heerlijk! Dat gevoel wil ik morgen weer! 

Zet me maar op het dagpact. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vannacht het hele stekkerdoos met internet, router, tv, decoder enz eruit gehaald, en wilde kijken hoeveel stroom dat scheelt.  Dat kan ik zien op mijn slimme thermostaat, de Toon van Eneco. Maar...... dan moet ie wel wifi hebben. Slim, Houtje!

@Francoise, sterkte. Klinkt niet fijn, wat zeg ik, verschrikkelijk. Nog meer sterkte! :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Alweer een stralende dag
Vogeltjes verzorgd en staan alweer een uurtje buiten op het balkon te kwetteren

Doucheputje en wasbak doorgespoeld met heet sodawater om luchtjes en verstopping te voorkomen
De douchekop met watjes in de schoonmaakazijn gezet voor de kalk aanslag

@Francoise,

Sterkte met je man
Heb wel eens gehoord dat het ook met voeding te maken kan hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei rapilos:

Heb wel eens gehoord dat het ook met voeding te maken kan hebben

Dat is misschien wel de moeite waard om uit te zoeken. Akelig, om je man zo te zien Francoise.

Ik heb gisteren de watermeterstand doorgegeven en die blijkt veel hoger dan vorig jaar. Ik heb het al een aantal jaar niet doorgegeven. Nu is de vraag of ik langzamerhand meer water ben gaan gebruiken, of dat ik een lekkage heb. Toch maar weer eens iemand in de kruipruimte laten kijken. Heb altijd een enorme tegenzin tegen dat soort regeldingen voor het huis. Maar ja, dan had ik maar moeten gaan huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Houtje59 lijkt me heel terecht dat je dochter vertrekt als ze afgeblaft wordt. Misschien is het goed dat zij dat ook bij het uitzendbureau meldt, dan kunnen ze die werkgever melden dat je zo niet met je personeel omgaat. Tegenwoordig is er werk zat, dus als je jong bent en het bevalt je niet, dan vertrek je gewoon weer. Zo deed ik dat zelf trouwens ook, heel wat uitzendbaantjes gehad. Zo zie je veel verschillende bedrijven en instellingen van binnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Lonster1:

@Houtje59 lijkt me heel terecht dat je dochter vertrekt als ze afgeblaft wordt. Misschien is het goed dat zij dat ook bij het uitzendbureau meldt, dan kunnen ze die werkgever melden dat je zo niet met je personeel omgaat. Tegenwoordig is er werk zat, dus als je jong bent en het bevalt je niet, dan vertrek je gewoon weer. Zo deed ik dat zelf trouwens ook, heel wat uitzendbaantjes gehad. Zo zie je veel verschillende bedrijven en instellingen van binnen. 

Lonster1, precies! Het Schaap is net afgestudeerd, maar werkt tijdelijk in de bouw, omdat ze het zat is met haar hoofd te werken!

Maar dat hoofd heeft ze natuurlijk wel en er zijn banen genoeg. Sociaal als ze is, maakt ze zich zorgen over haar achterblijvende collega's. 

Ik zei ook bel dat bureau even dan weten ze dat er zo gescholden wordt op het personeel.

Dank voor het meedenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...