Spring naar bijdragen

Diazepam nico


Tiso

Aanbevolen berichten

Hoi tiso,

Erg vervelend die klachten, ik ken het. Goed van je dat je al zo ver bent afgebouwd. Hoe lang heb je het geslikt en hoe snel heb je afgebouwd?

Probeer jezelf af te leiden. Mij helpt het om te wandelen of zwemmen. Verder puzzelen, schilderen, kleuren, schaken. Verder, hou vol, de onrust zal een keer stoppen. 

Sterkte!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kun je nooit met 100% zekerheid zeggen, maar je raakt vrij snel tolerant voor benzodiazepienen. Als je merkt dat het geen effect meer heeft en je het gevoel hebt dat je meer moest slikken voor enig effect, dan weet je genoeg. 

Lees ook maar eens uitgebreid de Ashton manual, te vinden op google. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoort er allemaal bij helaas. Ik heb ook nog steeds dat ik soms loop te rillen en mijn spieren stijf aanvoelen. En dan in ene weer een hitte aanval. 

Ikzelf ben nu tien weken op 0 mg en kamp nog elke dag met ontwenningsverschijnselen. Ene dag gaat beter als de andere dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoort er ook bij. Alsof je voor 1000 man een presentatie moet geven. Alle kleine dingen geven heel veel stress en zenuwen. Als mijn partner boos werd bv of als ik een spannende film aan het kijken ben, of als de kinderen huilen, dan gaat dat door merg en been. 

Je zenuwbanen staan volop aan en kunnen nog niet op een natuurlijke manier relaxen. Maar dat gaat wel weer komen. Heeft alleen tijd nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Krul 

We gaan 2 dagen in een hotel maar ik zie daar als een beer tegenop

Verschrikkelijk veel stress en angst voor het onbekende ik weet niet wat ik moet doen hieraan

Slecht slapen ook nog 

Moet ik hier gewoon doorheen? 

Gr Nico 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso moet je doen wat voor jou goed voelt. Zet jezelf op dit moment even op één. 

Ik snap volkomen dat het spanning geeft, maar misschien heeft het je ook wel afleiding. Even uit je eigen bubbel. Misschien kun je daar gaan wandelen? Je kunt je altijd weer terugtrekken in je hotelkamer. 

Wat ik aldoor tegen mijzelf zeg, is dat ik mijn lichaam niet de dienst laat uitmaken. Jij staat aan het roer. 

Denk goed om je ademhaling. Diep inademen laag in je buik en lang uitademen. Laat je afleiden en zoek de buitenlucht op. 

Sterkte, het komt goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Krul 

We gaan 2 dagen in een hotel maar ik zie daar als een beer tegenop

Verschrikkelijk veel stress en angst voor het onbekende ik weet niet wat ik moet doen hieraan

Slecht slapen ook nog 

Moet ik hier gewoon doorheen? 

Gr Nico 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...