Spring naar bijdragen

vrijdag 7-10-22


Fonny

Aanbevolen berichten

Ik denk dat je eerst door iets heen moet met elkaar voordat het forum een nieuw balans en harmonie vindt.

Anders is het gewoon onder het tapijt vegen. Dat gaat niet werken.

En laten we proberen om elkaar heel te laten in dat proces. 

bewerkt door Reacher
Rare zin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het maandag geprobeerd. Verteld dat ik hem zo prettiger vind. Dat ik hoop dat het goed met hem ging. Het is niet mals wat hij mij en anderen voor de voeten heeft gegooid. Niet alleen mij, hij betrok mijn hele gezin erbij. Ik krijg daar geen enkele reactie op, ja van anderen, maar niet dan Donder. Het hoefde geen heel verhaal te worden, alleen een: fijn om te lezen, of iets dergelijks was al goed geweest. Vergeet niet @nancy wat hij heeft gezegd, de meest vreselijke dingen. Recht of krom, kun je dit nooit goed praten. Maar wat inderdaad heel erg steekt, is het geen spijt hebben, geen verontschuldiging, helemaal niets. Als je dit in het dagelijkse leven gebeurt, laat je ook niet zomaar iemand meer toe in je leven zonder een goed gesprek, spijt en berouw tonen. En dan nog een ander stukje, vertrouw je dan iemand meteen weer? Nee, dat heeft dan tijd nodig, veel tijd. Ik en anderen hebben hier veel last van gehad, en nog steeds. Want dat is wat @Etty zich dan afvraagt, wat ben je van plan als je straks wel weer gaat drinken hier op het forum? De angst zit heel diep Nancy en daar lijk jij aan voorbij te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook wat voorzichtiger geworden, wat betreft delen hier.Het is virtueel en je weet nooit, met wie je te maken hebt.Sommigen van hier, ken ik al een aantal jaartjes en heb daar ook een gezicht bij, maar dit soort toestanden, hebben we vaker meegemaakt op het forum.Vergeet nooit de kabouter meer :face-icon-small-shocked: en ook iemand eens een eigen dood in scene gezet een keer met oud en nieuw.Voorzichtigheid is altijd geboden.Een ieder kan zonder moeite een fake account maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff.....ik word een beetje erg moe van jullie. Ik stel vragen en er komen gewoon geen antwoorden op. Jullie ventileren alleen jullie frustratie van enkele weken geleden en vallen mij daarop aan. Lees dit aub nog eens opnieuw en kom dan weer met een reactie. 

Oh nee, laat maar, ik laat het er maar gewoon bij zitten. Who cares.....het is maar een forum, hè.....#teleurgesteld in een aantal van jullie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy iedereen heeft het recht om boos te zijn als hij zich gekwetst voelt of meent dat hem onrecht werd aangedaan.

Er zijn dus een aantal mensen die dat zo aanvoelen, laat hen het recht om dat zo te voelen.

Jij bent blijkbaar niet boos, en dat is ook prima. Maar zij wel. En hen van het tegendeel proberen te overtuigen gaat niet lukken vrees ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar toch nog even deze vraag waar ik maar geen antwoord op krijg: waarom geven jullie iemand zóveel macht dat hij jullie zo duidelijk kwetst, terwijl het 'maar' om een imaginair iemand via internet gaat?? Werkelijk, ik sta versteld. 

Ik lijk jopie wel, maar echt: zegt dit nou niet wat over jullie zelf?? Wees eens wat liever voor jezelf, heb lak aan personen die er feite niet toe doen. Hij zit niet in jullie innercicle, duzzz laat los!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Renee80:

@nancy iedereen heeft het recht om boos te zijn als hij zich gekwetst voelt of meent dat hem onrecht werd aangedaan.

Er zijn dus een aantal mensen die dat zo aanvoelen, laat hen het recht om dat zo te voelen.

Jij bent blijkbaar niet boos, en dat is ook prima. Maar zij wel. En hen van het tegendeel proberen te overtuigen gaat niet lukken vrees ik...

Oh, ik lees dit nu pas. Je bent hier nog maar net, dus je weet niet waarover het gaat. Je slaat de plank mis. Dit is een alcoholistenforum, dat is net ff anders dan een ander forum. Hier komen mensen die soms zwaar onder invloed zijn en dat moet kunnen. Helaas zeggen zij ook wel dingen die niet fijn zijn. Velen van ons deden dingen die niet fijn waren voor onszelf of voor anderen als we onder invloed waren. Er is een speciaal draadje wat hierover gaat op dit forum. Lees dat maar eens.  En daar houd ik het bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ongelofelijk angst gehad om op het forum te komen. En ja, ik had er dan voor kunnen kiezen om maar weg te blijven, om mijn account op te heffen. Dat zegt wat over mij, ja misschien wel. Ik ga er nu ook mee stoppen, want dit doet mij zeker geen goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei niks:

Als iemand jou kleinkinderen voor van alles en nog wat verrot scheld, dan doet het je niets? 

Nee. Niet als het om een alcoholist gaat. Of iemand anders die mentaal niet in orde is.  Ben je mal.....natúúrlijk niet! Hahaha, dat zou wat worden! Kom op nou, je kan toch wel onderscheid maken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei nancy:

Nee. Niet als het om een alcoholist gaat. Of iemand anders die mentaal niet in orde is.  Ben je mal.....natúúrlijk niet! Hahaha, dat zou wat worden! Kom op nou, je kan toch wel onderscheid maken? 

Blijkbaar kan ik dat niet Nancy, jammer dat je het zo lachwekkend vindt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy ik kan vrij weinig met wat je net hebt geschreven, hoe vervelend ik het ook vind wat je schrijft. Het hele juliie en sommige van jullie, daar kan ik niets mee. Als je een antwoord van mij ergens op wilt, zeg dan Q, dit vraag ik jou. 

O, ik lees net je laatste reactie. Ervanuit gaande dat ik in dit geval een van de jullie ben, mijn antwoord op je vraag. Let wel, ik kan niet voor anderen die wellicht tot die jullie behoren spreken.

1: het gaat niet om een imaginair iemand, het gaat om een ander forumlid. Van een forum waar ik vaak steun haal en soms geef en dus een band mee heb.

2: die persoon heeft geen macht over mij, maar heeft mij wel behoorlijk geraakt ja. Dat heeft niets met macht hebben over te maken.

3: wat ik veel kwetsender vind, is dat je mij zegt dat ik me niet gekwetst mag voelen. Wat ik al dan niet voel, heb je niet in de prullenbak te flikkeren als zijnde onbelangrijk.

4: nee @nancy onder invloed zijn en daarom van alles roepen is geen excuus.

5: zit je me nou echt uit te lachen omdat ik er anders over denk dan jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

@nancy ik kan vrij weinig met wat je net hebt geschreven, hoe vervelend ik het ook vind wat je schrijft. Het hele juliie en sommige van jullie, daar kan ik niets mee. Als je een antwoord van mij ergens op wilt, zeg dan Q, dit vraag ik jou. 

O, ik lees net je laatste reactie. Ervanuit gaande dat ik in dit geval een van de jullie ben, mijn antwoord op je vraag. Let wel, ik kan niet voor anderen die wellicht tot die jullie behoren spreken.

1: het gaat niet om een imaginair iemand, het gaat om een ander forumlid. Van een forum waar ik vaak steun haal en soms geef en dus een band mee heb.

2: die persoon heeft geen macht over mij, maar heeft mij wel behoorlijk geraakt ja. Dat heeft niets met macht hebben over te maken.

3: wat ik veel kwetsender vind, is dat je mij zegt dat ik me niet gekwetst mag voelen. Wat ik al dan niet voel, heb je niet in de prullenbak te flikkeren als zijnde onbelangrijk.

4: nee @nancy onder invloed zijn en daarom van alles roepen is geen excuus.

5: zit je me nou echt uit te lachen omdat ik er anders over denk dan jij?

??? Wat ga jij ver in dingen die ik niet zo bedoel. Ben ik nu jouw uitlaatklep geworden voor alles wat jij tegen Donder hebt? Ik snap jou niet meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

??? Wat ga jij ver in dingen die ik niet zo bedoel. Ben ik nu jouw uitlaatklep geworden voor alles wat jij tegen Donder hebt? Ik snap jou niet meer. 

Nee, ik probeer je uit te leggen hoe ik er tegenaan kijk en van de situatie denk. En om dat wat helder te houden, probeer ik het duidelijk op te schrijven. That's all. Wat je bedoelt met ver gaan, snap ik even niet.

1 minuut geleden zei Remi1:

Hoezo geen jullie  @Quinn? Afgelopen maandag hoorde jij volgens mij ook nog bij een groepje die een vestiging  (!!!!)  tegen @Donder vormden?

Er wordt wel degelijk in groepen en hokjes geplaatst hier.

Ik kan me niet herinneren dat ik het over wat voor vestiging dan ook gehad heb. Dat ik geen fan van Donder ben, lijkt me duidelijk, en logisch ook trouwens, maar een hetze ben ik beslist niet begonnen. En ja, natuurlijk zijn er groepen, maar als je iemand daar op aan wilt spreken, of op welk gedrag dan ook, kun je dat volgens mij beter gericht doen. Voor beter resultaat. 

Tenminste, dat dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké. Het is mij nu wel duidelijk dat jullie vanwege oudzeer zo reageren. Wat rot dat jullie daar nog steeds last van hebben. Verder zie ik dat jullie dat nu op mij gaan ventileren, maar daar pas ik voor. Ik hoop dat jullie daar toch mee leren dealen. De teleurstelling die ik nu voel voor jullie vind ik jammer.  Sjeesus, altijd maar begrip verlangen voor je eigen situatie, maar hooooo maar voor wat betreft de situatie van een ander. Pffffffff..........alcie's hè......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees maar na hoor. De dagdraad van afgelopen maandag, daar staat het, incluis jouw naam erbij.
Maar goed. Voor mij is deze hetze verder wel best.

Ik heb zelf ook nare dingen gedaan en gezegd in den drank. Ook hier op het forum wel. Ik kwam zeer zeker niet fraai binnen hier. Maar dat was mijn (!) les en niet levenslang, datzelfde gun ik @Donder, of wie dan ook wie zo diep gaat, hetzelfde toe.

Nu ben ik nooit door hem geraakt. Misschien heeft hij het wel geprobeerd maar dan weet ik het niet meer, Dan heeft het mij niet geraakt blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Quinn:

Tja @nancy als dat je reactie is op mijn poging om je te beantwoorden, dan laat voor nu inderdaad maar.

Weer een misvatting/ aanname: Ik zit nu al lang genoeg op dit forum, nu weer terug naar het echte leven: hier moet gekookt worden enz.  Niet meteen zo aangebrand reageren  hè...:P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...