Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 oktober


Maja

Aanbevolen berichten

Heel goed @lady jane. Ik ben zo blij als een kind met alle appels, noten en paddenstoelen die de natuur zo ruimhartig rondstrooit. Ik weet niet precies hoe dat werkt maar rondstruinen in bos en veld en dan eetbare dingen vinden, dat vind ik zo iets heerlijks. Ik lijk wel een eekhoorn maar dan met planken vol potten met gedroogd spul erin voor de winter.

Er is sowieso niks in mijn leven waar ik over zou kunnen klagen, er is alles wat ik nodig heb. En niet drinken lukt me gelukkig ook weer goed, dat maakt me ook blij. Ik ben gezond, er zijn lieve mensen, een warme kachel, voldoende geld...

En jij @lady jane? Een belangrijk deel van jouw leven speelt zich geloof ik af in het licht en onder de zon op het strand, is het lastig voor je nu de winter er weer aan komt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Dierendag. Mijn kat vandaag verwennen, de labrador van hiernaast een stukje komkommer en vandaag geen vlees eten.

 

Leuk @Toos, wist ik niet dat het dierendag was vandaag.

Hier helaas geen dieren, omdat de jongste allergisch is voor alles wat loopt of kruipt en een vacht heeft. Jammer.

Maar ik doe wel mee met een vegetarisch dagje!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Laat je nog wat nootjes liggen voor de echte eekhoorntjes @Yana?

Geen zorgen Quinn, er liggen hier op eigen terrein al zo'n vijfmiljard walnoten waarvan ik er misschien drieduizend aan het drogen ben, ik denk niet dat de eekhoorntjes het verschil merken. Ze huppelen hier vrolijk rond, net als ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...