Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 oktober 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

We zijn aan het nadenken over verhuizen. Vaak voelt het als 'klaar hier' . En tegelijkertijd zijn we ons huis aan het opknappen. Want misschien blijven we. En bij verkoop kan het opgeknapt zijn geen kwaad.  Ik zou daar vroeger gek van geworden zijn, van het op twee benen hinken. Ik zou een beslissing geforceerd hebben.  Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik vind het allemaal prima. 

Vandaag dus verder met klussen. 

Succes voor de stoppen met roken mensen:rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Roberto:

Als mij dit zelf was overkomen had ik mij zeer vermoedelijk bedreigd gevoeld.
Dat heb ik eerder op dit forum meegemaakt.

Wel jammer dat die man nu zijn hele account heeft laten verwijderen.
Als ik mij goed herinner had hij wel een ernstig verslavingsprobleem.

Klopt @Roberto, hij had een paar weken geleden een account aangemaakt en iets geschreven over zijn problemen. 
En ja, ik voelde me bedreigd, ik schrok heel erg. 
Net zoals een paar weken geleden toen mijn facebookaccount en mail waren gehackt. 
Heel even was ik bang dat dat door dezelfde persoon was gedaan.... 
Heel onwaarschijnlijk natuurlijk maar ja, schrikken is schrikken. 
Ik ben dus echt heel blij dat dit een misverstand bleek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen:sun:

Een hele mooie dag allemaal! 

Voor de mensen die gestopt zijn met roken zet m op. Ook deze eerste niet nemen heeft me qua roken al twee jaar laten stoppen. Vond het een pittig proces maar het is het waard. Meer lucht,meer geld,meer rust. Toi toi toi:heart::rose:

Gisteren dus een drankje gedaan. Heb het daarbij kunnen houden. Ook een proces van vallen opstaan en doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Ik schrijf hier weinig de laatste tijd, lees nog wel mee. Voor de stoppers met roken heel veel succes. Mij heeft het destijds enorm geholpen door me te verdiepen in hor de tabaksindustrie werkt. Ik was zo enorm kwaad op ze! Ik dacht, die gasten krijgen geen cent meer van me. En steeds als mijn gedachten naar roken gingen dacht ik: boeien, dit gaat voorbij. En dat is ook zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...