Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 september 2022


nancy

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei nancy:

Hectiek gisteren op het forum? 

18 minuten geleden zei Remi1:

Oh, dat laatste had ik niet mee gekregen want toen ik later weer even hier keek was de hele draad ineens al weg.
Dacht al nu is er iets geklapt zeker.. Voor niemand leuk. (tenminste, ik vind het niet om te lachen).

Om even een korte toelichting te geven: 
Deze man verkeerde in de veronderstelling dat ik zijn ex was die grif adverteerde als prostituee. 
Toen ik vertelde dat ik geen 47 was maar een eindje in de 60 en dat ik ook geen blonde krullen heb begreep hij dat hij een fout maakte. 
Hij heeft keurig zijn welgemeende excuses aangeboden, zowel in de inmiddels verwijderde draad als in een pb. 
Hij vond het zelf een heel nare situatie, de lucht was wat mij betreft volledig opgeklaard daarna. 
Heeft zelf al zijn berichten gewist en gaf aan zijn account te laten opheffen.
Dat heeft de moderator uiteindelijk ook gedaan... 
Als het niet zo treurig voor de man zelf was zou het gewoon humor kunnen zijn... 
 

bewerkt door Yvonne
letter teveel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes,ik ben de trotse bezitter van drie Roger Walter kaartjes!! :D

Ik had een fout gemaakt,ik had er twee gekocht maar helemaal achteraan en toen bleek me broer ook nog niet mee te willen ook. 
 


 

dus heb ik er nog maar een gekocht op een betere plek. 
 

dat is mij die extra 200,- wel waard.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, vanmorgen Mini naar de groep en de ouders een thema ochtend. Herkenbare dingen voor mij. Bijvoorbeeld met het eten. Een horend kind, hoort dat de borden op tafel gelegd worden, bestek erbij. Ze weten dan al snel als dat gebeurt gaan we zo eten. Een slechthorend of doof kind, kan dit wel eens missen. Als ze druk aan het spelen zijn, tv kijken of wat dan ook. Met het gevolg dat ze ineens uit de situatie worden gehaald om te gaan eten. Natuurlijk heb je dit met veel meer situatie's. Dus de les van vandaag, blijf het kind betrekken, voorbereiden op de dingen die gaan komen. Dat ze niet plotseling wat anders moeten doen. Nu is Mini nog klein, dus die kijkt wel waar ik ben als ik in de keuken ben. Maar zeker voor de toekomst wel om rekening mee te gaan houden. Sociaal emotioneel ontwikkelen ze zich niet zoals horende kinderen. Volgende keer gaan we er verder mee. Fijn deze handvatten en ervaringen uitwisselen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Remi1:

Maar dan moet ik eerst ff met @Zbb babbelen denk ik. Want hoe overwinter ik op een boot?
Waterleiding en wc bevroren strx denk?:D

Heb werkelijk geen idee..

Als het echt hard gaat vriezen tap ik me drinkwatervoorzieningen af en vooral me buitendouche. 
 

in me wc en wasbakken/afsluiters,dekwaspomp doe ik een scheutje antivries,ook me motor zet ik in de antivries. 
 

het is dat ik steeds een week weg ben voor werk maar als je elke dag op de boot ben hoef je de boel in principe niet af te tappen want dan verwarm je boot toch. 
 

dan zou je ervoor kunnen kiezen om eventueel de kwetsbaarste leidingen/slangen te isoleren tegen de vorst met bijvoorbeeld een warmte-lint. 
 

zorg er ook voor dat je je accu vol wegzet of opgeladen hou een koude lege accu verkort de levensduur. 
 

wat ook zeer aan te raden is als je in de wintermaanden op de boot woon om een goede  (electriche) ontvochtiger te kopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yvonne:

Als het niet zo treurig voor de man zelf was zou het gewoon humor kunnen zijn... 

@Yvonne, het laatste deel heb ik niet meegekregen, bedankt voor de toelichting.
In eerste instantie vond ik het zo idioot dat ik dacht: niet reageren.
Maar omdat iedereen reageerde met niet reageren heb ik uiteindelijk wel gereageerd.
In grapvorm a la Roberto.

Als mij dit zelf was overkomen had ik mij zeer vermoedelijk bedreigd gevoeld.
Dat heb ik eerder op dit forum meegemaakt.

Gelukkig voor jou bleek het allemaal een misverstand.
Wel jammer dat die man nu zijn hele account heeft laten verwijderen.

Als ik mij goed herinner had hij wel een ernstig verslavingsprobleem.
En misschien zijn ex ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je terug mag komen op een paar dagen geleden. Ja geen sorry ik ben druk dus ben niet elke dag hier.

Maar ik wil erop terugkomen. Namelijk zeggen tegen @Toos Wipneus en Pim ik had daar veel boekjes van. 

En @nancy waren zulke leuke verhalen maar jammer dat mijn verhaaltje op niemand indruk heeft gemaakt. Soep met piertjes!  Ik ben nu volwassen en haalde dat grapje ook uit met mijn neefjes. Eerst piertjes vangen en dan piertjes soep eten. Ze konden er niet om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh hier ook weer wat heftigs gebeurt? Dan blijf ik niet nieuwsgierigen. Vandaag op het asiel kwam ik even langs om kittenbrokjes te halen voor mijn Kitty. En toen stond de politie daar. Tsja dan wil ik wel weten hoe het afloopt.... 

 

Mensen die vorige week een moeder met kittens naar het asiel brachten, wilde nu mama terug plus 1 kitten. Die kittens zijn 5 weken oud. Ik had zoiets dat is niet gezond mijn collega ook. Maar die mensen staan al bekend als de slechtste buur van vlaanderen  dus hebben moeder gesteriliseerd meegekregen. 

Echt not done, nu zitten die 5 weken oude kittens zonder mam. Worden wel opgevangen maar eigenlijk doe je dat gewoon niet. Maar om de negatieve reclame doe je dat dus gewoon wel. 

Nou ja ik werk mijn laatste maandje nog uit, maar dan kom ik als vrijwilliger terug want heb dan veel meer te zeggen. 

Die mensen hangt een celstraf boven hoofd vanwege terrorisatie van de buren. Dan komt die kat weer terug. Echt bizar hoor!

Als het aan mij had gelegen en mijn collega hadden ze niks geen kat meegekregen. Maar blijkbaar zijn sommige mensen gevoelig voor slechte referenties. We worden dood gegooid met slechte referenties dan had ik die er ook wel bij kunnen nemen hoor. Ik zou niet toegeven aan die mensen. 

Ik schijn nu ook beschuldigd te worden dat ik een kat gejat heb. :D Ik ging gevangen katten  ophalen en liet er 1  tegen mijn wil in vrij want deze had een halsbandje om dus mag je niet meenemen. Ik heb daar ruim een half uur gestaan dus die persoon had ook kunnen zeggen dat ik een kat van deze meenam. Maar dat deed deze niet en belde het asiel. Hoop drama daar, ik had een zwart met wit kitten gekitnapped. Dus boel heisa op het asiel. Breng het desbetreffende kitten op het asiel, wat al een halfwas is en onder narcose zelfs een tengere kat maar oudere kat is want heeft geen tanden meer.

Dus er is gezegd dat ik een kitten gejat heb, terwijl ik een hele wagen vol had zitten met halfwas kittens en volwassen katten.

Jammer van de stress van mijn collega´s maar ik was er vrij relaxed onder. Toen ik eenmaal  aankwam was die zeikerd niet meer bereikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Vanochtend werd ik wakker met de mededeling van Nancy dat het vandaag alweer de laatste dag van september is. 
Voor mij was dat geen goedemorgen, ik schoot gelijk in de stress. Morgen stoppen met roken?
Al een tijdje ben ik bezig met Stoptober en ik had in mijn hoofd dat het a.s. zondag 1 oktober is.
Voor mijn a-neurotypisch brein was dat bijna niet te verwerken, zo'n  snelle omslag.

Gelukkig had ik vanmiddag een gesprek met mijn hulpverleenster van VNN.
Zij deed een wijze uitspraak; je kunt toch ook op 2 oktober stoppen met roken.

Ik ben nu rustig met de eerste voorbereidingen bezig, morgen nog naar de zaterdagmarkt.

stoptober-snoep.jpg

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go for it @Roberto! You got this!

Ik meld me af voor vandaag, juist nog een twee uur durende info-avond van de sportclub van de oudste er op zitten.

Trek viel vandaag goed mee, in acht genomen dat het mijn wekelijkse vrijdag-drinkdag had moeten zijn... Nog even ontspannen voor tv en dan mijn bed in.

Welterusten! Ik jat nog even een pak chips van je Roberto ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Renee80:

Haha ben jij der zo eentje @Roberto:lol::D

@Renee80, heb jij mijn reactie wel goed begrepen?

Voor mij is er een groot verschil tussen iemand waarschuwen om niet te reageren en tegelijkertijd dat zelf wel te doen.
Of eerst niet reageren, omdat dat geen enkele zin heeft.
En vervolgens besluiten om wel te reageren.
Niet om iemand te zeggen dat ze niet moet reageren.
Dat had ze al gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...