Spring naar bijdragen

Woensdag 28 september 2022


niks

Aanbevolen berichten

wij maakten die tentjes over de waslijn buiten
of over de eetkamerstoelen binnen, 
n hier miezert het inmiddels en is de lucht niet meer groen.
tja over het weer worden denk ik de meeste praatjes gemaakt in Ned.
Onder een dekentje lekker Lubach teruggekeken
dat kan de hele winter ook nog, dus voor morgen maar een
extra saunadagje gereserveerd, met krantenzegels de inmiddels
al jaren oud zijn. Ik ben benieuwd hoe lang nog, want ik krijg
inmiddels al bijna sauna schaamte m.b.t. energieverbruik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het ook niet echt aannemelijk hoor, wat die fysio zegt.De pijn is er wel degelijk en het blijft ook steeds hetzelfde.Het verbeterend dus niet, vandaar dat ik zelf wel denk, dat er iets meer aan de hand is.Was het maar waar, dat ik me het inbeelde.Volgende keer wil ik echt een doorverwijzing.

Maar goed, genoeg er maar weer over.

Vanavond weer naar mijn woensdagavondcluppie!

Kan ik weer met trots vertellen, dat ik me door de trekmomenten heb heen geslagen en dat het echt waar is, dat zo'n moment, lang of kortdurend, weer overgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, wat een bar weer @lady jane.... hier geen drup gevallen, wel aardig wat zon vandaag.
Maar wat mooi dat jullie tegelijk op het forum waren vanmiddag en zo @Remi1 door moeilijke momenten hebben geloodsd... 
En jaaaa, tentjes binnen bouwen als het slecht weer is, bij ons werden de 'lappen' over de tafel gehangen... 

Jaren geleden ben ik toen ik uit mijn werk kwam (en naar een mooie wolkenlucht keek) over een scheefstaande stoeptegel gestruikeld en op mijn elleboog terecht gekomen @Spirit, na een paar dagen kon ik mijn arm niet meer heffen en had vreselijke pijn. Ik kreeg ook fysiotherapie, maar dat hielp dat geen bal. Het heeft echt moeten slijten, het heeft wel een paar jaar geduurd voor ik er geen last meer van had.... 

Fijn dat de operatie goed is verlopen @ikkanhet.... 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag met Inie voor controle geweest naar het ziekenhuis. Ze doet het goed, loopt wel wat achter qua ontwikkeling, maar de voorspelling is dat ze het wel in gaat halen. We gaan nog wel even door met fysio. Maar ze wordt steeds sterker gelukkig. Verder is ze een heel rustig kind. Haar zus daarin tegen is een behoorlijke druktemaker. Dus ook dat moeten we goed in ons achterhoofd houden. Ze zijn zo verschillend in alles. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor het meedenken.Wie weet moet het idd wel slijten, zoals @Yvonneverteld en heeft ervaren.

Heb weer een fijne AA meeting gehad.

Nu nog in de metro en straks lekker weer thuis, hond uitlaten en een film kijken.

Zoek steeds een film uit, die uiteindelijk toch weer niet boeit.

Hoop nu een wat betere te selecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei niks:

Vandaag met Inie voor controle geweest naar het ziekenhuis. Ze doet het goed, loopt wel wat achter qua ontwikkeling, maar de voorspelling is dat ze het wel in gaat halen. We gaan nog wel even door met fysio. Maar ze wordt steeds sterker gelukkig. Verder is ze een heel rustig kind. Haar zus daarin tegen is een behoorlijke druktemaker. Dus ook dat moeten we goed in ons achterhoofd houden. Ze zijn zo verschillend in alles. 

Mooi he @niks. Zo. Verschillend. Ook mijn twee dames zijn zo anders. Ik hoop voor jou dat jouw kinderen het net zo goed met elkaar kunnen gaan vinden als die van mij. Dat is niet vanzelfsprekend. Dat realiseer ik me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je het hebt uitgezeten @Zbb Heel vervelend he die trek, kan je soms zo maar overvallen ook, zonder aanleiding of zonder reden, dat vind ik er zo lastig aan.

Hier vandaag 0 trek, zo mogen er dus wat mij betreft meer dagen zijn.

Morgen vroeg op want moet vroeg de deur uit voor het werk. Een rustige nacht gewenst forummers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Bedankt allemaal voor het meedenken.Wie weet moet het idd wel slijten, zoals @Yvonneverteld en heeft ervaren.

Heb weer een fijne AA meeting gehad.

Nu nog in de metro en straks lekker weer thuis, hond uitlaten en een film kijken.

Zoek steeds een film uit, die uiteindelijk toch weer niet boeit.

Hoop nu een wat betere te selecteren.

Heb je ziggo spirit ? De film spotlight is een aanrader , gratis bij ziggo on demand 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...