Spring naar bijdragen

DINSDAG 27-9-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

Vanmiddag naar de fysio en dan maar eens vertellen, dat er totaal geen verbetering is, in mijn arm.Lijkt wel of de breuk totaal niet is genezen, het lijkt zelfs erger te worden met de pijn.Nu inmiddels ruim 4 maanden geleden en totaal geen verbetering, lijkt me niet goed.

Het gaat zo'n beetje m'n hele leven beheersen met deze beperking.Ik kan m'n arm niet bewegen, zonder pijn.Kan hem nog steeds niet optillen, dus alles wat enigzins boven mijn hoofd is, kan ik gewoon niet.Was ophangen, bed opmaken, alles is beperkt.Warming up oefeningen gisteren bij toneel, lukt ook gewoon niet.Lig ook steeds wakker van de pijn.Niet goed dus en ik word hier zeer chagrijn van.

Ik klaag niet graag, maar dit gaat zo niet goed.

Geen idee wat hij gaat doen met mijn verhaal.Ik wil het zelf wel nader onderzocht hebben in het ziekenhuis.

Het voelt gewoon niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och dat is pittig voor je moeder en voor jou @ikkanhet sterkte:rose:

Hier een ok dag. Had wat pijn maar dat gaat vandaag beter gelukkig. Is een op en af chronisch iets,niks ernstigs gelukkig. Komt en gaat en vandaag gaat het weer de goede kant op. Fijne dag allemaal zo tussen de buien door:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte met je moeder @ikkanhet:rose:

@Spirit Laat dan maar eens verder onderzoeken idd. Normaal gesproken kom je volgens mij niet na een breuk bij een de fysio terecht (?).
Misschien ook wel hoor, ik ben geen arts natuurlijk maar ik ben sowieso niet zo fysio- achtig..

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...