Spring naar bijdragen

Maandag 26 september 2022


niks

Aanbevolen berichten

En ja, tuuuuuurlijk heb ik de kachel aan. Wat dacht je dan? Het is herfst!

Als het te duur mocht worden, wat ik niet denk, want ik heb precies op tijd goed geïnvesteerd, dan heb ik altijd mijn Foetsie petroleumkachel nog van de boot. Die maakt het goed heet hoor, kun je desnoods op koken ook wel.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik baal ook wel een beetje.Had gisteren naar een leuke band kunnen gaan, waar een vriend van mij toetsenist is.Zag erna de beelden en filmpjes van mensen die wel waren gegaan.Ik durfde niet, omdat ik bang was te gaan drinken.Op zo'n manier mis ik veel leuke dingen.Had daar achteraf gezien echt van opgeknapt.Wil ook zo graag mensen ontmoeten en dansen, maar ik verbied het mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja. Maar @Spirit je bent voor veilig gegaan en dan krijg je de boemerang alsnog terug, erna. Dat is altijd erna pas.
Laat je niks wijsmaken door je gedachten want je hebt jezelf veilig gehouden van het duiveltje op je schouder en als je je weer stabieler voelt ga
je gewoon ook weer mensen ontmoeten en dansen.

Die gremlin moet eerst van je schouder meis.

Volgens mij heb je dat heel goed gedaan hoor!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog geen kachel aan.Ik woon in een tussenwoning, beneden word gestookt en boven mij ook.Scheelt een stuk.Alleen als het in de avond beneden de 18 graden word, wil ik er eens aan gaan denken.Mijn nieuwe maandbedrag is al bekend, ik ga ruim 2 keer zoveel betalen :face-icon-small-shocked:.

Word daar niet vrolijk van, maar het is, wat het is.

Ik zal toch moeten koken.Van niets meer eten, ga je slecht uitzien.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Etty:

We hebben wijn in huis voor bezoek.  Wat niet zou kunnen als ik van mezelf af en toe mocht drinken.  Nu is het geen probleem. 

Dat kan ik me voorstellen, er zitten grote voordelen aan gewoon helemaal niks drinken dat is me na het lezen van al jullie verhalen wel duidelijk geworden.  Maar ja, het weinig drinken gaat me nu al een aantal jaren zo goed en vrij makkelijk af dat de motivatie om er helemaal mee te stoppen ver te zoeken is. Het speelt soms wel door m'n hoofd om gewoon lekker rustig, duidelijk en helder helemaal niet te drinken.

Nou ja, vandaag drink ik in ieder geval niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...