Spring naar bijdragen

Zondag 25 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Vandaag maar eens lief zijn, voor geest en lichaam.Hou het lekker rustig voor vandaag.Voorheen zou ik dit buitengewoon saai vinden en zou ik er alles aan gedaan hebben, om het mezelf naar de zin te maken met allemaal opgelegde moet dingen, om m'n gedachten te verzetten, maar waarom zou ik?

Wie weet even wat muziek maken, wandelingetje met de hond.Gewoon lekker alles even klein houden en van de zondag genieten.

Morgen maandag en dan moet er weer van alles.Nu even niet.

 

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste tijd niet goed meegelezen hier. 
Ik heb een best wel hectische tijd achter mij liggen. 
Kind met behoorlijke lichamelijke problemen, dat lijkt nu allemaal weer wat rustiger te worden. 
En ik ben gehackt, zowel mijn mail- als mijn facebookaccount. 
Facebook vindt het nodig mijn account voor straf op te heffen... mijn bezwaar heeft daar niets aan kunnen veranderen... 
En een nog iets uitgebreider bezwaar kan ik niet eens verzenden omdat men tekort aan medewerkers heeft om bezwaren te beoordelen... 
Ik postte al zelden meer iets, maar toch, ik mis de sites over tuinieren en handwerken best. 
Maar goed, er zijn ergere dingen in de wereld. 
Ik schrok wel heel erg van het hacken van mijn mail,
gelukkig lijkt erop dat alles weer in rustiger vaarwater is gekomen. 
Nu zelf nog wat van de onrust kwijt zien te raken... 

Ik heb helaas weinig kunnen genieten van de afgelopen mooie dagen... en morgen slaat het weer om, ach ook dat hoort erbij. 
Heerlijk dat jullie nog een dagje dierentuin eraan hebben kunnen plakken @niks

@Lika, ik las dat je onderuit bent gegaan met de fiets, je zult wel overal spierpijn en blauwe plekken hebben nu ben ik bang.... 
Naar hoor, echt schrikken dan. 

@Remi1 weer thuis, fijn dat jullie zo hebben kunne genieten deze zomer... 

En ja, ik realiseer me dat ik nu niet reageer op een heleboel andere frummers, die ook berichten hebben geplaatst... het zij zo, ik was er niet echt de laatste tijd.... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...