Spring naar bijdragen

Mijn naam is Bella, wil me even voorstellen


Biekske

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal mijn tekstje even gekopieerd van verderop in het forum. Wilde me netjes voorstellen, Bij deze... hier een alleenstaande mama met  jonge kinderen en een drukke, verantwoordelijke fulltime baan.

weinig steun of opvang van de papa, dus veel in de weer om de ballen hoog te houden.  

heb alles behalve het voorkomen van een gebruiker maar was en ben eigenlijk er nog steeds een.

niks is zo van zelfsprekend om na een lange dag (of bij stress tussen de middag) twee flessen wijn uit te toeteren,

om vervolgens op de cava en wat glazen port over te gaan.. * we slapen niet meer... ach een jointje moet kunnen.

met dit laatste nu gestopt sinds twee weken, maar vanaf de vrijdag avond gingen de remmen los  ieder weekend opnieuw en was de sterke drank niet

aan te slepen.... enjawel afgelopen weekend de geweldige prestatie gedaan om mijn

rijbewijs uit logeren te geven op een politie bureau ver weg in belgie. 

precies erger en rampzaliger kan niet , door alle extra problemen ging het volledig ineens stoppen met drinken

me de eerste dagen wonderbaarlijk goed af, de kater was groot genoeg.

tot gisteravond de drang naar drank was zo enorm groot maar ik zal en moet het weerstaan. 

Ik wil een ommekeer in mijn leven, ben uit wanhoop aan het thuis sporten om  mn gedachten te verzetten

en kruip er zo ongeveer met de oudste tegelijk in om te slapen...

nouja slapen, wakker liggen, dromen, zweten en de bevende handen , nu met dikke trui en nog koud.

ik denk dat het er bij hoort.  Hoe gek het ook klinkt ik zou heel graag iemand ontmoeten die dit herkend,

waar ik eens mee kan sturen op slechte momenten, iemand waarmee ik kan sparren , die mij helpt maar die ook kan helpen.

De meesten hier zullen me voor gek verklaren maar daar ik een ster ben ik alles weg steken, kan ik hier met niemand 

uit mn omgeving waar ik hier mee over kan praten. 

Nu sinds de geboorte van mn jongste bijna 7 jaar geleden, voor het eerst 3,5 dag volledig nuchter,

voor jullie misschien een lachertje maar voor mij een hele prestatie.

de enigste steun is mn weegschaal, ging er opstaan en ben 300 gram kwijt haha.

hopelijk iemand hier die me begrijpt; groetjes bella

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bella. 
 

ik herken veel uit jou verhaal, ik dronk ook zeker zoveel alleen geen sterkte drank en er is gelukkig qua rijden nooit iets noemenswaardig gebeurd maar ik was vaak genoeg nog zwaar beneveld van de alcohol. 
 

wat goed dat je de eerste stap hebt gezet, je bent flink aan het afkicken hoort er allemaal bij, wel hoop ik dat je steun van bijv je huisarts hebt zodat als de klachten te erg worden je daar terecht kunt. Je kunt bijv ook naar meetings gaan ( ook online) 

Sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Fabienne1985:

Goedemorgen bella. 
 

ik herken veel uit jou verhaal, ik dronk ook zeker zoveel alleen geen sterkte drank en er is gelukkig qua rijden nooit iets noemenswaardig gebeurd maar ik was vaak genoeg nog zwaar beneveld van de alcohol. 
 

wat goed dat je de eerste stap hebt gezet, je bent flink aan het afkicken hoort er allemaal bij, wel hoop ik dat je steun van bijv je huisarts hebt zodat als de klachten te erg worden je daar terecht kunt. Je kunt bijv ook naar meetings gaan ( ook online) 

Sterkte 

Bedankt voor de tip en reactie! Online meetings? Kun je daar iets meer over typen alsjeblieft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Etty:

Welkom op het forum en heel veel succes @Biekske,

Hoe gaat het vandaag met je? 

Dankjewel, goed al zie ik op tegen het weekend. Nog steeds ijskoud maar toch zweten. Zweverig gevoel in m’n hoofd en wat prikkelbaar maar hoop dat , dat een helemaal normaal verschijnsel is. Hoe is jou dag ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom Biekske, houd vol nu, de klachten/verschijnselen worden snel beter
mits je niet in de valkuil tuint, dat ff wat drinken de boel verzachten zal. Dan hoef
je hier maar een keer door. En kun je gaan beginnen met oogsten wat alvast beter gaat
dan met drank. En dat laatste breidt uit, gegarandeerd. Het is zo de moeite om drank te laten staan.
ook jij kunt dit. En sporten hoeft dan niet meer uit wanhoop, sporten is therapie, mits je je leven
een beetje op orde hebt, onderhoudsbeurt is misschien een beter woord. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...