ikkanhet Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goedemorgen @ikkanhet En alle anderen die nog volgen uiteraard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goedemorgen dames!! dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Roberto 22 september 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keet Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goedemorgen. Het belooft vandaag een mooie zonnige dag te worden. Dagpact: Fonny Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Goedemorgen allemaal, Alweer een stralende dag zonder wolkje aan de lucht Er moet me toch echt wat van het hart ; Wil me vaak op het dagpact zetten, maar moet dan perse met mooie puntjes en, in strakke lijn en met dezelfde kleurtjes Staat ook prachtig, geef ik zonder meer toe. Maar zoals vele weten, lukt mij dat niet zo netjes. Dus zet ik mij er maar niet op dan. Vraag me echt af, hoe belangrijk het is hoe het dagpact er precies uit moet zien Het gaat toch om de intentie om niet meer te drinken Dan waardeer je toch iedereen die zichzelf op het dagpact zet, ongeacht hoe Waar draait het nu eigenlijk om ?? nancy, Artax, Soberbunny3 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 (bewerkt) 14 minuten geleden zei rapilos: Wil me vaak op het dagpact zetten, maar moet dan perse met mooie puntjes en, in strakke lijn en met dezelfde kleurtjes Staat ook prachtig, geef ik zonder meer toe. Maar zoals vele weten, lukt mij dat niet zo netjes. Dus zet ik mij er maar niet op dan. @rapilos, zoals als eerder aangegeven: Als het jou niet lukt om het netjes te doen dan geeft dat niet. Er is altijd wel iemand zo lief om dat eventueel weer te corrigeren. Dus zet gewoon je naam eronder. Ik voeg zelf altijd die opmaak toe, omdat het voor mij dan beter leesbaar is. 22 september 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 @Roberto, Dat vind ik dus heel vervelend, dat dan elke dag iemand dat voor mij moet corrigeren. Maar goed, maakt verder niet uit, ik drink toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei rapilos: Dat vind ik dus heel vervelend, dat dan elke dag iemand dat voor mij moet corrigeren. @rapilos, anderen corrigeren dat spontaan, niet omdat het moet. 22 september 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Gewoonje er op blijven zetten @rapilos Het gaat om het pact, niet om het uiterlijk. Het zou me wat zijn als mensen het hierom mijden. Iedereen die zich erop zet kan dan verder rust hebben. En hoeft ook nietvoor n ander op te ruimen lijkt me Soberbunny3, Roberto en rosa45 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei Toos: Goedemorgen. Het belooft vandaag een mooie zonnige dag te worden. Dagpact: Fonny Roberto Toos Rapilos rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 1 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Alweer een stralende dag zonder wolkje aan de lucht Er moet me toch echt wat van het hart ; Wil me vaak op het dagpact zetten, maar moet dan perse met mooie puntjes en, in strakke lijn en met dezelfde kleurtjes Staat ook prachtig, geef ik zonder meer toe. Maar zoals vele weten, lukt mij dat niet zo netjes. Dus zet ik mij er maar niet op dan. Vraag me echt af, hoe belangrijk het is hoe het dagpact er precies uit moet zien Het gaat toch om de intentie om niet meer te drinken Dan waardeer je toch iedereen die zichzelf op het dagpact zet, ongeacht hoe Waar draait het nu eigenlijk om ?? Dat is precies wat ik gisteren ook wilde typen maar toch maar weer heb verwijderd voordat ik postte. Ik vind namelijk omdat ik hier zo weinig kom geen recht van spreken heb. Soberbunny3, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 En een goedemorgen voor iedereen Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Dagpact: Fonny Roberto Toos Rapilos Lonster Geen punt maken van het punt rapilos. Spirit en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Dagpact: Fonny Roberto Toos Rapilos Lonster Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 (bewerkt) Dagpact: Fonny Roberto Toos Rapilos Lonster Spirit ARTAX 22 september 2022 bewerkt door Artax karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Nou @rosa45 Ik vind dat jij net zoveel recht van spreken hebt hoor. net als iedereen trouwens Smaragd, nancy en rosa45 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Vind ik ook! rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Ik ga uitgebreid Indisch koken straks: Indische nasi, roergebakken spruitjes met allerlei extra groenten en kruiden en sojasaus en ketjap, sperziebonengerecht, komkommersalade en een eiergerecht . En zoals al eerder vermeld, alles op z'n Indisch. Gewoon zin in. Soberbunny3, Spirit, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Ik zie dat ik helemaal niet aan vlees gedacht heb ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 september 2022 Rapport Share Geplaatst 22 september 2022 Dat zouden meer mensen moeten doen niet aan vlees denken. Je hebt al ei. Of willen jouw disgenoten per se een sateetje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden