Spring naar bijdragen

Woensdag 21 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Spirit:

Beginnen we meteen te schelden op een bus @Remi1;).

Met geklemde tieten vastzitten vind ik nooit een pretje Spirit.
Maar goed. Ik moet maar beter blij zijn dat het er is en dat het kan.

Zit het stuur van je fiets wel goed vast?

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had zo"n klein opvouwbaar (elektrisch) fietsje voor op de boot gekocht.
Wat ik lopend kan doen doe ik liever lopend want ik ben afgelopen zomer al 3x met dat ding onderuit gegaan.
Vanalles blauw, gekneusd en geschaafd. Auw.

We worden oud @SpiritHet is niet meer vertrouwd zo"n snelle fiets.:face-icon-small-shocked::blush:

Goedemiddag @rosa45:sun:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Remi1:

Je maakt me lachen, dankjewel! Want voel me best wel down omdat ik gister het dagpact verkloot heb.
Ik durf er vandaag dan ook niet op.

@Remi1 Gisteren is gisteren... zwier jezelf er gezellig bij zou ik zeggen!

Zit al sedert de middag met trek, weet niet waarom want geen triggers. Niet superdruk. Mooi weer. Best happy. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kankerbus overleeft.  Wat ben ik blij en toch ook trots op mezelf dat ik het gedaan heb. Mem durfde niet, ik ook nie,  maar toch gedaan zoals beloofd. "Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest. Zo heeft men meer te dragen dan God te dragen geeft".

Mezelf erna getrakteerd op een kappers knipbeurt en mooie nieuwe make up.

Vanavond eten we mijn lievelings eten; Mijn eigen stoofpeertjes van m"n boom, opgebakken aardappeltjes en m"n eigen gemaakte gehaktballen (omdat die gewoon de allerlekkerste zijn)

Back to the basic: Zorgen voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga weer stoppen als kattenvanger. Ik kan niet werken met een bestuur die enkel Frans spreekt en niks van dat kattenvangen snapt maar wel regels opstelt die niet gaan in het welzijn van die katten.

Maar ik ga niet stoppen als kattenhelper. 

Ik heb een toffe deeltijdse job gevonden waar ik onderhand eens krijg wat verdien. Maar nog belangrijker ook veel vrije tijd. 

Dus ik ga nu opvanggezin worden voor drachtige zwerfkatten om gewoon op natuurlijkbasis hun kittens te kunnen werpen en te verzorgen en dan mogen ze weer terug vrij. 

En die kittens maak ik handelbaar en dan gaan ze naar gezinnen met meer volk waar ze aan nog meer dingen mogen wennen. 

Mijn taak is enkel de basis. Dat je ze in de hand kan nemen zonder gebeten te worden. En dat gaat met de meeste kittens heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben alleen opgezadeld met kittens nu die ik ook tam mag maken. Die hier niet geboren zijn maar uit het werkgebied komen. 

Normaal liet ik deze dan gewoon tussen mijn eigen katten laten lopen en dan ging dat vanzelf. Maar mijn katten hebben aangegeven dat ze er niet zoveel goesting in hadden dus nu heb ik geheel buiten mijn comfortzone een kattenkamer ingericht en eentje kan al echt genieten van aaien maar die andere is wel nieuwsgierig maar heeft tijd nodig. Zo apart in een kamer vind ik toch wel een beetje gek. Maar vanavond ga ik er een boek bij lezen want voor hun zal het ook gek zijn dat ik steeds binnen en buiten stap.

Mocht er nog iemand adviezen hebben hoor ik deze heel graag. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat Reacher wat tips heeft Spud.

 

Die zelfzorg kan best lastig zijn hè. Je weet het wel, genoeg rust, gezond eten, geen alcohol en bewegen. 

Vandaag had ik wat pittige afspraken op het werkt. Teveel koffie en nu een pizza, en proberen een beetje te kalmeren. Eigenlijk zou ik nog even een stuk moeten gaan lopen, bewegen is beter dan eten. Maar daar heb ik geen trek in. Ik trek een pak nootjes open en ga op de bank, kijken of er nog een mooie serie is te vinden op Netflix. Heb ook bier gekocht en dat is sowieso een slechte zet om met stress om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Renee80:

@Remi1ja waarschijnlijk -> het gaat best goed en daar past wel een drankje bij om het helemaal af te maken. Altijd weer die eeuwige overweging.

Ofwel is het vandaag voor de laatste keer zo lekker zonnig ofwel staat de maan verkeerd :rolleyes:

Heb de meisjes eten gegeven, de strijk gelaten voor wat hij is, en daarstraks toen ik de oudste van de muziekschool ging halen toch nog even langs de winkel gepasseerd.

Het kriebelt en krabt langs alle kanten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster1:

Die zelfzorg kan best lastig zijn hè. Je weet het wel, genoeg rust, gezond eten, geen alcohol en bewegen. 

Dat is denk ik de sleutel @Lonster1 Op het eerste zicht heel gemakkelijk, maar veel van ons zijn geconditioneerd om eerst aan de noden van anderen te voldoen. Dat is een mooie eigenschap, maar als die omslaat in een soort van zelfdestructie - en dat is overmatig alcoholgebruik echt wel - moet je het tij proberen te keren.

Soms zie ik de alcohol als bijzaak, als een rem op wie ik echt ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...