Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Toos:

Dagpact:

  • Roberto
  • Baskeman
  • Yvonne
  • fonny
  • Renée
  • ikkanhet
  • Toos
    Remi

Het gaat de laatste tijd niet zo geweldig wat dat betreft dus dan maar weer zo. Misschien helpt het om er terug weer wat bewuster van te worden.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remi1:

Aah sjips, weer geen puntje mee gekomen.:wacko: Moet dat echt steeds @Roberto die puntjes? Ik kan dat niet/ weet niet hoe dat moet.

Dat geeft niet hoor @Remi1, er is meestal wel iemand die zo lief is om dat weer te corrigeren.

Onder Werking forum heeft Bob uitgebreid beschreven hoe dat allemaal moet met je naam toevoegen aan een lijst.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een impact heeft dat toch nog steeds, die interne verhuizingen.Ook de hond blijft maar verharen :face-icon-small-shocked:.

Ik geloof dat ik lijd aan een "huishouddepressie".

Lekker mijn winterdekbed weer in gebruik genomen en mijn nieuwe spijkermat in gebruik genomen.Deze is weer met lekkere scherpe punten, waardoor je huid lekker gaat gloeien.

Eigenlijk ben ik al winterklaar :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei ikkanhet:

Neuroloog heeft weinig voor me kunnen betekenen gisteren. Ze is niet zo goed thuis in DVN. Krijg nu een verwijzing voor academisch ziekenhuis in Maastricht.

@ikkanhet, gisteren had je een heel rijtje klachten.
O.a. DVN begrijp ik nu, maar met welke klachten ben je naar die neuroloog geweest?
Wat gaan ze in Maastricht doen?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roberto:

Onder Werking forum heeft Bob uitgebreid beschreven hoe dat allemaal moet met je naam toevoegen aan een lijst.

Ik heb daar zojuist iets toegevoegd over het gebruik van een opsomminglijst (zo eentje met puntjes aan het begin van de regel). Zelf ook even uitgeprobeerd zowel op mijn desktop als op mijn mobiel: een nieuwe regel met een puntje ervoor krijg je door de cursor achter de laatste naam te zetten en dan op enter te drukken. Dus niet de cursor eronder zetten, want dan werkt het niet goed.

Ik weet alleen niet of je op een mobiel ook een nieuwe opsomminglijst met puntjes aan kunt maken. Bij mijn Android staat het puntjessymbool er niet bij boven de in te typen tekst.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh neuh, ik ben niet perfectionistisch hoor!
Dat heb ik wel afgeleerd te zijn inmiddels.
Net als dat ik niet lijd onder een "huishouddepressie". Een laagje stof of een spinnenweb her en der maakt het alleen maar knus en gezellig.

Koop maar een boot, dan leer je zulke wel dingen af en zul je ontdekken hoe bevrijdend een boot ism de natuur werkt. 
Echt waar hoor, is geen grapje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een huishouddepressie, als dat betekent dat je af en toe de boel wat laat versloffen, dan heb ik dat ook. Zondag kwam onverwacht een vriendin langs, die moest maar een beetje langs de schilderspullen en bergen met zomerkleding die ik nog uit moet zoeken kijken. Wel jammer dat ik niet van tevoren wist dat ze kwam, dan had ik het tenminste opgeruimd. Nu ligt het er nog. :rolleyes:

Filmtip van de week: Afgelopen weekend ben ik naar de nieuwe film over David Bowie geweest. Heerlijke film, tussen docu, film en concertregistratie in, heel mooi samengesteld. 

Wat ik eet: een Libanese bietenwrap met linzen, pittige tofu en groenten, afgemaakt met een dot kokosyoghurt. Jammer dat ik geen koriander heb, dat zou het hebben afgemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar jah. Pff ik vind het lastig momenteel. @Roberto
Het is nu even heel erg vervelend zeg maar. Al snap ik mijn trigger heel goed maar die is doorbijten
en dat heb ik nu dus niet hard genoeg gedaan.

Al voelt het als wel en kon ik weinig anders. (daar zit een denkfout weet ik, en ik vind hem niet)

Ik maak me weer teveel afhankelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Remi1:

Al snap ik mijn trigger heel goed maar die is doorbijten
en dat heb ik nu dus niet hard genoeg gedaan.

Al voelt het als wel en kon ik weinig anders. (daar zit een denkfout weet ik, en ik vind hem niet)

@Remi1, dit is geen denkfout, maar het verschil tussen denken (niet gelukt) en voelen (wel gelukt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...