Spring naar bijdragen

Donderdag 15 september 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Renee80:

Dagpact:

  • Maja 
  • Fonny
  • Yvonne
  • Yana
  • Roberto
  • Prana
  • Toos
  • Renée

Zoals afgesproken @Toos!

Dit wil ik toch nog wel even kwijt @lady jane: jammer dat je iemand die goedbedoeld en op een vriendelijke manier iets meedeelt als een 'kleuter' bestempelt. Dat zegt meer over jou dan over mij. In ieder geval, met een beetje goedbedoelde support is het gewenste resultaat blijkbaar wel bereikt. 

Zoals afgesproken? Daar moest zonodig met hoofdletters bij. Dat schoot verkeerd. Ik zie dat als olie gieten op een net gedoofd vuurtje. En ik was niet de enige. @Renee80

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Reacher:

A one night stand? Parbleu. :blink: Daar ben ik te fatsoenlijk voor, jongedame. <_< 
Eerst bonbons en bloemen. 

O.o. heb ik iets geschreven zonder daar bij na te denken, wat stom zeg. Eten en drinken Eten en drinken plaatjes Bonbons                        Zo dis voor jou, Reacher . Niet boos zijn hé?          

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net op zoek gegaan naar gehoor-dopjes, ik kan ik hier écht niet tegen. Het zijn gehoordopjes die we ook gebruiken in mijn werk, heel veel kinderen schreeuwen en gillen zo hard (cluster 4) dat ook ouders al gehoorbeschadiging hebben opgelopen. Ook leerkrachten hebben vaak na een lange carrière problemen met gehoor vanwege de decibels die kinderen produceren. Aaarrrgggg.....dat wil je toch niet. Dat geldt overigens ook voor leerkrachten in het basisonderwijs. Pfff...wáárom gillen kinderen zo??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady jane ik had duidelijk aangegeven dat de voorgeschiedenis, die er blijkbaar wel is, mij onbekend is, maar dat het wat mij betreft niet uitmaakt op welke manier je je op het dagpact zet, ook in hoofdletters is wat mij betreft helemaal OK. That's it.

Ik vind het erg naar dat je me daarom een kleuter noemt en dan nog meent te moeten verkondigen dat je niet de enige bent die er zo over denkt? Heb echt geen idee waarom je dat doet. Voel me erg welkom zo, waarvoor dank.

Goed, verder ga ik er liever niet over in discussie.

Ik heb me vandaag weer aan mijn woord gehouden, gelukkig ging het vandaag wat makkelijker dan gister een eergister...

Fijne dag nog lieve mensen en veel moed voor ieder die dat nodig heeft of kan gebruiken vanavond! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al een poos geleden dat ik gepost heb.

Ik lees nog bij , maar post niet meer .

Eigenlijk  houd ik mijzelf lid om het jaarpact in stand te houden deze wil ik niet verliezen en het motiveerd mij elke maand weer om te zien waar ik sta .

 

Wekelijks bezoek ik nog steeds de AA groep en heb regelmatig  contact met mijn sponsor.

Dit houd mij alert en scherp.

Het gaat goed met mij en de jongens. 

Mbt mijn activiteiten  , ben ik voor mijzelf begonnen als zzp de vergoedingen kan ik niet meer als vrijwilligster wegzetten. 

4 oktober heb ik mijn eerste echte opdracht  dan ben ik aanwezig bij een congres van jeugdzorg  Nederland en zal ik daar 2 workshops verzorgen. 

 Verder heb ik een website met 4 andere ouders , waaruit we opdrachten krijgen die worden gecommuniceerd aan ons via een manager die we aan ons gekoppeld hebben gekregen , Zo tof allemaal .

Via het Nederlands Jeugd Instituut  NJI ben ik ook verbonden aan een leer netwerk .

En vanuit het leger des heils  en familie zorg die ons geholpen  heeft tijdens de UHP heb ik ook verschillende  gesprekken gehad hoe mijn rol kan worden ingevuld  .

 

 Kortom mijn harde werken heeft vruchten  afgeworpen .

Ik wens ieder hier het allerbeste om de juiste weg te bewandelen of te vinden. 

Er is leven na een compleet uit de hand gelopen alcohol verslaving. 

Ik heb brijder 2 weken geleden afgesloten na intensieve  therapie , schema therapie,  trauma therapie  met EMDR .

 

Ik ben een gelukkig mens geworden .

Dank allemaal  dat ik hier kon zijn toen ik het nodig had .. 

 

Liek .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...