Spring naar bijdragen

Woensdag 14 september 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Ik heb zo'n moeite met Fonny in hoofdletters op het dagpact en het is ook weer zo'n statement om die hoofdletters naar kleine te veranderen dat dat ik dan maar niet mijn naam erbij zet. Ik weet wel, het is mijn eigen ergernis en ik probeer mezelf te vertellen dat het niet uitmaakt en dat ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is maar het helpt niet zoveel.
Waarom wil je dat toch @Fonny, een groepje mensen die steun vinden in het dagpact en dat dan iedere dag JOUW NAAM er zo uitspringt. Doe je het om je voornemen extra kracht bij te zetten? Vind je het leuk om op te vallen? Ben je bang dat we over je heen kijken? Of heb je er in het begin niet bij stilgestaan en vind je het moeilijk om je nu door anderen te laten vertellen wat je wel of niet mag doen?
Of is er misschien een heel andere reden? Vertel er eens wat over alsjeblieft.

Misschien als ik begrijp hoe het bij jou zit dat ik er dan geen last meer van heb :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT :D

FONNY
Yana
Renée

Goedemorgens iedereen!

Het dagpact wil niet echt mee vandaag, maar ik sta der bij.

Gisterenavond had ik het moeilijk, maar kijk ik heb me aan mijn geschreven woord gehouden, vandaag opnieuw.

Aan de zieken : veel gemberthee, daar kikker je echt van op. En rusten natuurlijk...

Fijne dag! :rose:

bewerkt door Renee80
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yana:

.......Waarom wil je dat toch @Fonny, een groepje mensen die steun vinden in het dagpact en dat dan iedere dag JOUW NAAM er zo uitspringt.
................

Dit dus, wat Yana zegt. Ik had er ook al een paar keer naar gevraagd en verteld dat het mij irriteert en me zelfs weerstand biedt om me er nog bij te zetten. Later toen er meer wat van zeiden dacht ik misschien veranderd er dan wat als er meer mensen last van hebben, maar nee hoor. Er komt geen reactie en geen verandering en ze gaat gewoon vrolijk verder waar ze mee bezig is. Nogal een ego vind ik het.

Dit heeft voor mij dan ook niets meer met wat de bedoeling van wat een pact inhoudt te maken, namelijk; elkaar positief ondersteunen met een gemeenschappelijk "probleem" die ons met elkaar verbindt.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje een offdag vandaag.

Vervelende zeurende pijn in mijn benen en rug. Niet echt pijn, wat niet uit te houden is, maar zeurend, niet fijn.

Mijn kat eet niet, daarentegen bedeld hij wel om eten en heeft de hele nacht om aandacht gevraagd en dat doet hij, om steeds lekker over je heen te lopen en zijn pootjes lekker stampen op je lijf, harde kopjes geven.Mijn nacht was dus ook niet echt ideaal :face-icon-small-shocked:.Straks maar eens kijken, of meneer wat anders blieft.

De hond verhaart nog als een gek.Overal dus hondenharen.

Zal ik nog even verder gaan?

Goed, straks naar de fysio voor mijn arm, die pijnlijk blijft, ondanks te oefeningen.

Het enige positieve is, dat ik vanavond weer kan vertellen, dat ik een goede week heb gehad :).Kijk, dat dan weer wel natuurlijk!

@nancy en @ikkanhet, beterschap.Wellicht heb ik ook iets onder de leden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi geformuleerd @Yana maar ik denk niet dat je antwoord gaat krijgen.

@Roberto er komen overbodige witregels, omdat dat onvermijdelijk is op de mobiel. Het is óf dat, of een lap tekst achter elkaar.

Beterschap voor @nancy en @ikkanhet en ook voor @Spirit, zie ik.

@bolletje veel plezier morgen. Ga je zwaaien?

@niks fijne vakantie nog!

Zo. Koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Quinn:

@Roberto er komen overbodige witregels, omdat dat onvermijdelijk is op de mobiel. Het is óf dat, of een lap tekst achter elkaar.

@Quinn, bedankt voor je overbodige uitleg. Mijn snapvermogen neemt hier met de dag toe.
Die overbodige witregels hoeven je er niet van te weerhouden om mee te doen met Stoptober.
Ben je daar al uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...