Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 september 2022


Reacher

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja de koppijn is gelukkig verdwenen en darmen houden zich ook nog rustig.

Gelukkig dan maar Ikkanhet.... 

Welkom hier @Prana, ik hoop dat je je snel op je gemak voelt hier. 
Die witregel kun je overigens heel makkelijk ontwijken: bij het springen naar een nieuwe regel druk je op 'shift' en 'enter' tegelijk.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Yana:

Hoi @Prana met je prachtige naam, natuurlijk ben je welkom. Betekent prana niet zoiets als frisse energie zoals op een mooie herfstochtend in het bos als de lucht bijna knispert in je longen?

Dankjewel @Yana 

Wat prachtig omschreven. Ja, het betekent zoiets als levenskracht, de universele energie waaruit alles bestaat. Ik vind dat zo'n mooi idee dat wij allemaal en alles om ons heen verbonden zijn door dezelfde energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Yvonne:

Gelukkig dan maar Ikkanhet.... 

Welkom hier @Prana, ik hoop dat je je snel op je gemak voelt hier. 
Die witregel kun je overigens heel makkelijk ontwijken: bij het springen naar een nieuwe regel druk je op 'shift' en 'enter' tegelijk.... 

Dankjewel voor de tip @Yvonne Het zou vervelend zijn als ik elke keer de layout verpest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! 

Vandaag ga ik voor ons allemáál vegetarisch koken: tortilla's met kidneybonen en heel veel groenten en kruiden. Zelf eet ik vaak zonder vlees, de rest echter niet. Toch eens gaan doorvoeren hier, beter voor het milieu. In ieder geval een aantal keer per week. Ik ga niks zeggen, kijken of ze het verschil bemerken.

Welkom @Prana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te laat voor een afspraak, Quinn? Dan is dat 'heerlijk' zeker een grapje? 

Zij die gaan stoppen met roken: veel succes! Het is veel fijner om niet te roken. Het stinkt, kost je veel geld en je gezondheid. Het voegt inderdaad weinig toe, je doet het vooral omdat je nu eenmaal verslaafd bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een dag zonder afspraken.

Ook wel eens fijn.

Gisteren best een strakke planning, maar alles is goed verlopen.

Zit tegenwoordig iedere maandagavond bij een toneelgroep, maar wat is dat leuk zeg! Ben blij dat er nog meer maffe mensen rondlopen op deze aardbol.B).

Echt iets voor mij.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lonster1:

Te laat voor een afspraak, Quinn? Dan is dat 'heerlijk' zeker een grapje? 

 

Voor m'n werk. En dat is best lullig, want het is m'n tweede week. Maar goed, ze weten dat ik geen ochtendmens ben. 

Nu maar gauw het eten voor D en de kinderen zover klaarmaken (wij eten niet mee @nancy) en dan naar c. 

Stoppen met roken... well, ik rook al wel een stuk minder, dat is ook iets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...