Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Vandaag geloof ik dat ik weer een stuk ben opgeknapt. Ik vond het wel fijn dat ik beterschapswensen kreeg, dat doet me goed. Ik heb een vriendin die veel klachten heeft n.a.v. chemo en operaties. Tegenover haar schaam ik me altijd als ik aankom met een pijntje hier of daar.  :blush:

Lekker, naar de film. Ik neig ook naar series, of tv. Maar omdat op de commerciële zenders zó veel reclame is, houd ik dat niet lang uit. Altijd dezelfde reclames en voorstukjes van afleveringen. Laatst zat ik naar een kookprogramma te kijken waarbij er tijdens het reclameblok een voorstukje te zien was van het programma waar ik al naar keek. Absurd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Werken en vanmiddag naar de film. Avec amour et acharnement.   Ik heb ooit een Cineville pas aangeschaft om naar het filmhuis te gaan in plaats van wijn op de bank.  Dat is een wekelijkse gewoonte gebleven.  Ik heb zoveel mooie films gezien.  

 

 

Die film lijkt mij wat. Mag Juliette Binoche graag zien. Weet soms niet meer welke film te kiezen. Dank voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Puckje:

Goedemorgen, ik ga zo een tukkie doen. Hele week gewerkt en school gehad dus ben aardig moe. Meer mensen die weleens overdag een tukkie doen? 

Als je moe bent, lijkt de keuze om een dutje te doen de beste. Zeker als je weet waarom je koe bent, je week klinkt ook best vol. Wel oppassen dat je dag- en nachtritme niet in de war raakt, zeggen "ze", maar ik ben wel de laatste om daar wat van te vinden.

Sowieso trouwens, kudo's voor een opleiding doen naast je baan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar planken laminaat neergelegd, maar gaat hem niet worden.De klik is er niet meer :unsure:.

Gaat ook bol staan, dus dat zou een bron van ergenis zijn geworden.

Ach, leuk geprobeerd.De hoek in ieder geval weer stofvrij en geverft.

Alles weer inruimen en klaar.

Weet iemand hoe je witkalk van zeil afkrijgt?

Had wat geknoeid gisteren :blush:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...