Spring naar bijdragen

Donderdag 8 september 2022


Donder

Aanbevolen berichten

Goeie morgen dames en heren,

Héhé het regent.:D

Ben gisteren voor controle geweest, ben 5 kg. afgevallen. van 95 naar 90 kg. bij de dokterspost vonden ze dat goed, ik niet. Afvallen als je daar niet voor kiest is niet goed, dus wordt m'n schildklierfunctie weer eens na gekeken. Die is wat trager geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Goeie morgen dames en heren,

Héhé het regent.:D

Ben gisteren voor controle geweest, ben 5 kg. afgevallen. van 95 naar 90 kg. bij de dokterspost vonden ze dat goed, ik niet. Afvallen als je daar niet voor kiest is niet goed, dus wordt m'n schildklierfunctie weer eens na gekeken. Die is wat trager geworden.

Goedemorgen Bolletje:heart: goed voor jezelf zorgen hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik heb straks een dubbel intake gesprek ( 2 x 1 uur) met een arts en psycholoog bij Transcare.
Over 'pijn', overbelaste kauwspieren, in combi met alcohol en roken.
Ik heb geen idee wat ik van hun kan verwachten.
Zij werken soms samen met VNN als het gaat om verslaving en eventueel met mijn fysiotherapeut.

Met de alcohol ben ik nu (weer) gestopt, met roken niet.
Ik slik sinds maandag tijdelijk tramadol, vanwege een pijnlijke ontsteking op mijn buik, is ook verslavend.
Paracetamol helpt niet, ibuprofen wil ik niet, vanwege mijn maagperforatie/operatie in 2015.
En al langere tijd amitriptyline tegen zenuwpijn (overbelaste kauwspieren).

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

De omstandigheden zijn nu zo dat als je me dat een jaar geleden had verteld, had ik gedacht dat ik dat niet aan zou kunnen.  Maar het gaat eigenlijk best. De mens lijdt het meest....

Hoi.

Misschien is het lijden dat je vreest ook deels wat maakt dat je zorgt dat je het aankunt later in de tijd?

Een soort voorbereiding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Reacher:

En @Zbb je geeft aan dat je depressief bent door de gevolgen van je binge. Bedoel je dat je verdrietig bent omdat de mensen om je heen boos op je zijn? 

Ja uiteraard ben ik verdrietig dat de mensen om me heen boos zijn,wat ik deels ook wel begrijp. 
 

ik heb mensen die het dichtste bij me stonden laten zitten toen ze me zo hard nodig hadden. 
 

ik zit met een enorm spijt en schuld gevoel,wat niet echt helpend is. 
 

Heb er echt een grote kelerezooi van gemaakt. 
 

kan en wil niet teveel in detail treden maar het heeft heel veel teweeg gebracht allemaal en ik weet niet hoe ik dit allemaal te boven moet komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar @Zbbeen vreselijk gevoel waar je nu eigenlijk niks mee kan.:( behalve dan de eerste niet meer nemen. En schrale troost, hoe bont je het ook hebt gemaakt,  het slijt met de tijd en de wereld draait gewoon door. Hoop dat je mild kan zijn voor jezelf:rose: 

@Ettyzo te lezen in onrustig vaarwater. Fijn dat je je goed staande kan houden in dit alles! Maar nog steeds lastig zo'n situatie.  Zat er ook weer even middenin, voelt alsof ik rechtop blijf staan in een soort storm terwijl de wind keihard om me heen raast, om het zo maar te zeggen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...