Spring naar bijdragen

Woensdag 7 september 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Wij hadden eerst geen rookmelders maar sinds de verplichting sinds juli j.l. dus wel. Ik vind het een goeie zaak hoor die melders. We waren het altijd al van plan maar het bleef altijd bij een plan op 1 of andere manier.

Ik moet zo begrafenis. Ik kan daar nooit zo goed mee omgaan, heb er alweer buikpijn van.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roberto:

Nu is het afwachten waar ze die rookmelder straks willen plaatsen.

Beste mensen,

Ik was net met instantie A aan het bellen toen de rookmelderman aanbelde.
Instantie A verwees mij naar instantie B.

De rookmelderman had goed nieuws voor mij: de nieuwe generatie rookmelders heeft batterijen die 10 jaar meegaan.
Na 10 jaar wordt die rookmelder vervangen, dus geen gepiep meer als de batterij leeg is
En als hij wel piept moet ik mijn huis zo snel mogelijk verlaten.

Zijn meegebrachte trap bleek te hoog te zijn om die nieuwe rookmelder op een andere plek te plaatsen.
Dat was geen probleem, want ik heb zelf een uitschuifbare trap van 4 meter.
Op die plek hing ook een schilderij, vrij hoog, heeft mijn buurman afgelopen weekend daar neer gehangen.
Die trap wilde hij tegen dat schilderij aanzetten.
Het leek mij handiger om eerst dat schilderij weg te halen.
Dat heeft hij toen gedaan.
Vervolgens heeft hij de rookmelder geplaatst.
Omdat hij toch op die trap stond en dat schilderij weggehaald had heb ik hem gevraagd om daar een ander schilderij neer te hangen dat qua formaat beter op die plek hangt.
Hij heeft nog een foto gemaakt, niet van mijn schilderij maar van de rookmelder.
Hij blij, zijn collega die de hele tijd toe stond te kijken blij, ik blij, iedereen blij.

Instantie A had mij dus naar instantie B verwezen, die heb ik vervolgens gebeld.
Die verwees mij naar instantie C, die verwees mij naar instantie D, die verbond mij door naar instantie E.
Daar kreeg ik het juiste antwoord op mijn simpele vraag.
Vervolgens heb ik met instanties A en B gebeld om antwoord op mijn vraag te geven.
Met de vraag daarbij om dat antwoord in hun systeem op te nemen.
De kans is groot dat andere mensen ook naar A of B bellen met dezelfde vraag.

Ik ben nu toe aan een groot glas perensap met een Bossche bol
(heb er gisteren voor de zekerheid 2 gekocht, 1 gisteren opgegeten).

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Br, sterkte Remi. Altijd naar, een begrafenis. Hoewel je er soms goede gesprekken kunt hebben met mensen die je lang niet hebt gezien.

Rookmelder heb ik ook nog niet, wel een co2 melder. Maar daar is de batterij al een tijdje van leeg.

Goed dat je gisteren bent gaan fietsen Roberto. Ik vroeg me al af of beweging niet beter zou werken dan chocola, bij boosheid. Maar ja, je moet het maar op kunnen brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto, strak plan, zo'n bossche Bol.Jammer dat ze altijd per 2 verpakt zijn :P.

Heb hier gisterenavond ook van een geweldige lichtshow kunnen genieten.Daarna "flits en boem" vlakbij.Geniet er altijd met volle teugen van.

Nu wel wat opgefrist buiten.Ben ook wel klaar met die hitte.

Word weer tijd voor mijn "Mickey mousse" hoody.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had overigens een merkwaardige drankdroom.

Er werden drankjes uitgedeeld, soort van cocktails.Iedereen dronk ervan, ik dus ook, toen werd ik bestraft.Echt, iedereen keek mij bestraffend aan.Toen kwam er een verpleegster en kreeg ik een spuit.Toen was het uit en ben ik waarschijnlijk weer in slaap gevallen :face-icon-small-shocked:.

Het was geen leuke droom.Wel blij, dat ik uiteindelijk echt wakker werd en tot de ontdekking kwam, dat het maar een droom was.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kohtje:

Ha, ja.. die piepende rookmelders als de batterij vervangen moet worden. 

@Kohtje, mijn vader had regelmatig thuis zijn gehoorapparaat niet in.
Op een dag hoorde hij een vreemd gepiep bij het plafond.
Hij dacht dat er een vogeltje klem zat boven het plafond en heeft de dierenambulance gebeld.
Die constateerden een lege batterij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ikkanhet:

@Quinn @Fonnydoet niets verkeerds.

Zei ik dat dan? Ik vind het vreemd dat je geen rekening wilt houden met anderen, terwijl die al vaker heel specifiek aan hebben gegeven iets wat jij doet vervelend te vinden. Maar dat moet @Fonnyuiteraard lekker zelf weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Zei ik dat dan? Ik vind het vreemd dat je geen rekening wilt houden met anderen, terwijl die al vaker heel specifiek aan hebben gegeven iets wat jij doet vervelend te vinden. Maar dat moet @Fonnyuiteraard lekker zelf weten.

Nou het is gewoon leven en laten leven zo is het in het echte leven ook. Ik lees zo vaak iets waar ik anders over denk. En gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde dat zou maar saai zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat gaan kanjer....we zitten hier niet voor kalknagels hoop ik...

Of je nu iets blij wilt schrijven..omdat ik zo gelukkig ben dat het goed gaat met me...of in hoofdletters...met welke intentie zitten we hier...we zijn të nieuw hier...misschien worden we uitgedaagd om naar de slijter të rennen...misschien een test...ik had hier iets meer verdraagzaamheid verwacht...jammer...maar IK BLIJF!!

MET HOOFDLETTERS...en meer koffiekannetjes misschien....:D

ik lig er niet wakker van.

Leven en laten leven...iets meer tolerantie...zou wel passen op dit forum...

We steunen elkaar toch?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeurd dit met regelmaat dat mensen afgeven op elkaar? Of dat dingen verkeerd geïnterpreteerd worden? Dat zou ik echt heel spijtig vinden, want we zitten allemaal met hetzelfde probleem, dus dan is onderlinge steun naar elkaar wel zo prettig ipv op alle slakken zout te leggen. De meesten hebben het al moeilijk genoeg, dus laten we het elkaar alsjeblieft niet nog moeilijker maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het vervelend als iemand met een bepaald gedrag doorgaat als anderen aangeven dat irritant te vinden. Het gaat eigenlijk niet zozeer over die hoofdletters, maar om dat mechanisme om het dan extra te blijven doen. Zoals ik het dan zie hè. 
 

En als ik dan een ochtendhumeur heb dan gooi ik met mijn wekker @Fonny

En binnenkort wordt het een haan :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Puckje:

Gebeurd dit met regelmaat dat mensen afgeven op elkaar? Of dat dingen verkeerd geïnterpreteerd worden? Dat zou ik echt heel spijtig vinden, want we zitten allemaal met hetzelfde probleem, dus dan is onderlinge steun naar elkaar wel zo prettig ipv op alle slakken zout te leggen. De meesten hebben het al moeilijk genoeg, dus laten we het elkaar alsjeblieft niet nog moeilijker maken. 

Het is hier meestal heel aardig. Maar hier is het ook weleens leren omgaan met conflicten @Puckje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...