Spring naar bijdragen

Maandag 5 september 2022


Donder

Aanbevolen berichten

Vanmorgen trok ik een schoen aan, toen ik merkte dat mijn moed daarin verdween. De moed om naar het werk te gaan. Ik voel me wat grieperig. Negatief getest, maar toch maar even berichtje gestuurd dat ik thuis werk. Heel vervelend als iemand in de buurt enorm zit te niezen.

Dus nu gelegenheid om even naar de bakker te lopen voor een lekker brood. :ph34r: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En door de afgezegde afspraken heb ik opeens alle tijd om mijn administratie bij te werken. Daar heb ik dan natuurlijk weer geen zin in, dus eerst even een half uurtje lummelen. 

Alcoholtechnisch gaat het goed, met drinkers op terrasje geweest, alleen zaterdag 2 consumpties, waar ik wel een beetje spijt van heb. Maar verder 2 weken niks. De norm is nul, en dat vasthouden gaat prima. Geen discussies in mijn hoofd. Tenminste, niet daarover. Ik ben weer aan het mediteren, dat zal ook helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drukke dagen gehad, maar ik heb het heel erg leuk gehad.Afgelopen zaterdag een toren beklommen met een heleboel treden :face-icon-small-shocked:.Heb ze niet meer geteld, maar eenmaal boven, een prachtig uitzicht.

Gisteren waren er havendagen, waar ik met mijn koor heb gespeeld.Een fantastische dag om op terug te kijken en zo fijn, dat die discussies in mijn hoofd om wel of niet te drinken, steeds meer naar de achtergrond verdwijnen.Zo kan ik me veel beter op mijn spel concentreren.Veel mensen ontmoet en veel complimentjes gehad, vanwege mijn accordeonkunsten en ook, dat ik er zo goed uitzie.Kijk, daar doe ik het voor he?

Dan ga ik ook glunderen en stralen :) :sun:.

Nu nog aan het nagenieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 15.
Van je nieuwe droge leven, neem ik aan?
Dat is dan mooi weer een dag er bij, sinds gisteren.
En als je het goed doet dan gaat dat maar door en door en door...

Aanbevelenswaardig, zeg ik uit eigen ervaring. Niet altijd even makkelijk, maar toch aanbevelenswaardig.

Op naar dag 16.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder is op 52 jaar overleden aan de gevolgen van borstkanker. Zij had altijd al "borstproblemen" en ik heb dat als enige van ons, 3 meiden, geërfd.
Mijn mem had angst voor witte jassen, oftewel doktoren, ook wel bekend als "het witte jassen syndroom". Ik heb dat ook. Hierdoor kwamen ze er te laat achter zij al vergevorderd borstkanker stadium had en ze niet meer te helpen was.

Tijdens haar ziekbed heb ik haar nooit wat hoeven beloven behalve die ene keer dat e me vroeg of ik asjeblieft wel met borstproblemen naar de dokter wilde gaan. Dat heb ik beloofd en sta bekend bij de mammapoli van het ziekenhuis. Mem ging ook niet naar de bevolkingsonderzoeken, oftewel; de kankerbus, zoals zij dat noemde. Teveel angst.

Nu wordt ik over 2 maanden 50 en ik zag de kankerbus staan bij onze huisarts. Ik dacht vanmorgen nog, Oei, ik wordt bijna 50 dan zal ik volgend jaar daar ook heen moeten.
Thuisgekomen lag er al een uitnodiging in de bus. Heb gelijk gebeld en afspraak gemaakt zonet. Dat ik dat gedaan heb maakt me trots maar nu moet ik het ook nog gaan doen. 

Waarom ik dit deel weet ik eigenlijk ook niet want ik ga toch wel hoor maar het raakt me gewoon zoveel nu. Komt zo aan me diepste gevoelens..dat me gedachten allemaal verschillende kanten op gaan.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...