Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 september 2022


Roberto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Gisteren een rondvaart gemaakt in de stad en over de plassen.
Was gezellig, met oudere zus van vriend en diens echtgenoot

In de avond onverwachts gaan chinezen
(Had zo'n honger gekregen :blush: )

Nu, eerst maar eens de week boodschappen, vogelkooien verschonen, stofzuigen

Vriend komt vanmiddag nieuw slaapkamerkastje in elkaar zetten
Heeft hij wat te doen :)
Heel veel werk denk ik, want er zitten heel veel plankjes, schroefjes en moertjes bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Afgelopen donderdag was dochter jarig. Ze vierde het bij haar thuis met een etentje. Voor de eerste keer in 2 of 3 jaar mijn moeder weer ontmoet. 

Het ging niet goed. Alle aandacht van de aanwezigen moest volledig naar mijn moeder. Ik had haar willen negeren, maar dat was onmogelijk. 

Gelukkig was vriend er ook bij. Achteraf heb ik in de winkel extra taart gehaald voor thuis. Een methode om geen drank te halen. 

Nu ik dit schrijf zie ik wat ik fout deed. Ik wilde zelf bepalen met wie ik sprak en met wie niet. Ik had dat meer los moeten laten. Een stugge stok breekt. Een meegaand twijgje of grassprietje beweegt mee met de wind en breekt niet. 

Wat ik nu wilde schrijven: straks komt vriend me halen. Dan gaan we naar zijn ouders in het oosten van het land. We zijn een halve dag onderweg, maar ze zijn het waard. 

Binnen 3 dagen kan ik duidelijk verschil zien tussen waar ik vandaan kom, mijn verleden, en waar ik heen wil. Een hele lieve, warme familie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roberto:

(met opsommingsteken)

En waarom "moet" dat? Van mij hoeft dat niet.

Ik krijg elke, enkele, keer ik mezelf op de dagpact plaats een Goddelijk commentaar he. Als het al "niets voor mij is" moet ik er wel bij met opsommingstekens.
Haal mezelf er liever wel weer af en doe niet meer mee als het steeds zo moet.

Ja sorry hoor, maar geen sorry. duhhhh..

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Donder:

Hoi.

Ik las op de kilokiller dat je was afgevallen en daar niet blij mee bent. Het is toch wat, jij wilt graag aankomen en dat lukt nu niet, de anderen (ik ook) willen (bijna) allemaal afvallen of op zijn minst stabiel blijven en dat lukt ook lang niet altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Jannigje:

Ik las op de kilokiller dat je was afgevallen en daar niet blij mee bent. Het is toch wat, jij wilt graag aankomen en dat lukt nu niet, de anderen (ik ook) willen (bijna) allemaal afvallen of op zijn minst stabiel blijven en dat lukt ook lang niet altijd.

Ach ja, maar gewoon blijven proberen het doel te halen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...