Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 september 2022


lady jane

Aanbevolen berichten

Zo, ik heb alvast pannenkoeken gebakken voor mijn kleinkinderen. Straks haal ik ze op van school. We gaan het weer gezellig maken. Omdat de naschoolse kinderopvang zo duur is, heb ik besloten om ze toch weer elke vrijdag op te halen. Weet je wat ze nou het allerleukste vinden?? Buiten eten aan een grote, gedekte tafel! Gewoon, omdat het buiten is, hahaha! Leuk toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rosee:

Jij ook rapi! Ik ga vanmiddag varen, straks hapjes maken. Grappig al die jarigen vandaag!

Wat leuk Rosee, varen! Ik wil dat volgend jaar gaan doen, als ik een jubileum te vieren heb (ik ben aankomende zondag jarig, maar nog geen leuk getal, hahaha). 

Veel plezier, @Rosee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik ongeveer alles wel meegemaakt had met asielen maar het kan dus nog gekker . :huh:

Vandaag is het bestuur langs geweest en vanaf heden mogen medewerkers die in dienst zijn geen opvang meer doen voor bijvoorbeeld pups en papfles kittens, kortom die moet je dan gewoon laten stikken.

Verder mogen de mensen die in dienst zijn niet meer komen helpen als vrijwilliger. Dus mijn vaste vrijwilligers dag is nu ineens een illegale toestand geworden.  Ik hoop echt dat dit een grapje is want dan wordt het best lastig om een proper en gezond asiel te houden. Want zo lopen er natuurlijk wel heel veel mensen weg of omdat ze toch voor de dieren blijven zorgen dat ze ontslagen worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...