Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 augustus 2022


Donder

Aanbevolen berichten

Sorry voor mijn cynische en harde opmerkingen in dit bericht maar soms gooi ik er liever wat humor tegenaan als iets echt heel verdrietig is. 

Komende maand worden er over de 40 Chihuahuas  en Duitse doggen in beslag genomen. Alle asielen zitten vol maar iedereen moet uitrukken om deze dieren te gaan halen. 

Dus dat wordt weer opvanggezinnen zoeken....  En honden stapelen. Dus ik heb gezegd als ge nu goed stapelt dan kunnen we nog hotdog eten tijdens een BBQ op het eind. 

Meen ik niet maar Chihuahua en Duitse doggen wie verzint dat? Voor die kleine hondjes zijn nog wel mensen te vinden maar voor Duitse doggen is dat vrij moeilijk. 

Dan heb ik het toch wel vrij moeilijk om hart dicht te zetten en geen Duitse Dog te adopteren. Ik ben er immers mee opgegroeid. Maar op dit moment van mijn leven heb ik daar niet genoeg geld voor, geen tijd en ook geen groot genoegen auto. Schrijnend hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag binnen alles uitgesopt,naar de verslavingszorg,maar wat die vrouw daar doet weet ze zelf volgens mij ook niet. 
Maargoed ze willen me deze week elke dag zien dus wie er een gaatje over heb word ik tussengepropt. 
 

Helemaal goed voor de rest natuurlijk,maar de aankomende drie dagen krijg ik gelukkig me twee ‘oudevertrouwde’ hulpverleners van ‘vroeger’ zullen we maar zeggen

voor de rest kleine klusjes gedaan waar ik al heel lang tegenaan zat te hikken maar die achteraf best meevielen en eigenlijk toch ook wel leuk waren om te doen

Door kleine dingetjes te doen waar ik dan weer voldoening van heb of blij ben dat ze gedaan zijn probeer ik een beetje uit me depressie te komen. 
 

dat heb ik wel geleerd de laatste jaren,want na zo n binge kan/kon ik best een tijd lang depressief zijn. 
 

en het bezigzijn helpt ook tegen het doemdenken want ik heb er weer een grote kelerezooi van gemaakt natuurlijk. 
 

Ik ben blij dat ik weer wat kan en niet heel de dag meer trillend en ziek op de bank lig. 
maar wel heel rustig aan want zodra ik me iets teveel inspant dan komt het trillen en het echt niet lekker zijn wel gelijk terug. 
 

droge afmelding van het Dagpact 

en ik kijk uit naar de dag van morgen. 
 

welterusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Spirit:

Zit er al een paar dagen flink doorheen en dat is eigenlijk helemaal niet zo gek.Vrijdag en zaterdag heftige dagen gehad en dat moet beiden even een plekje krijgen.

Net even mijn hart kunnen luchten bij een vriendin en dat is fijn.

Spirrit app me anders even

ons berichtje kruisten Elkaar net 

bewerkt door Zbb
Spelfouten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Spirit:

Zit er al een paar dagen flink doorheen en dat is eigenlijk helemaal niet zo gek.Vrijdag en zaterdag heftige dagen gehad en dat moet beiden even een plekje krijgen.

Net even mijn hart kunnen luchten bij een vriendin en dat is fijn.

Was het jezelf van het jaarpact halen dan eigenlijk een vraag om hulp?

Goed dat je je hart hebt kunnen luchten trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zbb:

Vandaag binnen alles uitgesopt,naar de verslavingszorg, maar wat die vrouw daar doet weet ze zelf volgens mij ook niet. Maar goed ze willen me deze week elke dag zien dus wie er een gaatje over heb word ik tussengepropt. 

@Zbb, klinkt voor mij als een ambulante detox. Bloeddruk en hartslag meten. Misschien ook metingen voor een delier.
Klopt dat? Slik je nog oxazepam? Ik ben ook nog steeds nieuwsgierig hoeveel en hoelang je die oxazepam geslikt hebt.
Standaard volgens NHG bij een detox 6 dagen met per 2 dagen een derde minderen tot 0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Zbb:

Vandaag binnen alles uitgesopt,naar de verslavingszorg,maar wat die vrouw daar doet weet ze zelf volgens mij ook niet. 
Maargoed ze willen me deze week elke dag zien dus wie er een gaatje over heb word ik tussengepropt. 
 

Helemaal goed voor de rest natuurlijk,maar de aankomende drie dagen krijg ik gelukkig me twee ‘oudevertrouwde’ hulpverleners van ‘vroeger’ zullen we maar zeggen

Man man man, wat moet die vrouw anders doen dan noteren dat je 'nuchter' langsgekomen bent.

Blijkbaar vertrouw je jezelf niet en heb je dit afgesproken als stok achter de deur.

En die twee ‘oudevertrouwde’ hulpverleners van ‘vroeger’ hebben je drankmisbruik ook niet kunnen stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...