Spring naar bijdragen

Zondag 28 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

 

1 uur geleden zei Francoise:

Ik was hier al minder actief en denk dat ik een hele lange forum pauze ga houden . 

Mijn bedoelingen zijn altijd oprecht.  Ik begrijp gewoon geen ene bal van mensen en wat ze beweegt.  Ik voel me hier niet (meer) op mijn plek .

Ik begrijp je wel, maar ik hoop dat je blijft. Ik hoop dat het je lukt om je te richten op de mensen hier die je positief beïnvloeden. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor mijn doen op dit moment flink gegeten. 
 

vanmorgen yoghurt,later een banaan

om 15:00 een broodje gezond (dat broodje die iemand onverwachts had gebracht toen ik maar de winkel was)

en nu net een bak maaltijd salade 

voor jullie niet echt relevant misschien,maar voor mij een grote stap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Zbb:

Niet dat ik er trek in had maar ik dacht zo het ziekzijn even op te heffen en het spijt en schuldgevoel opheffen. 

@Zbb, spijt en schuldgevoel zijn geen gevolg van drank, maar een reden om weer te gaan drinken.
Dus gewoon verder gaan met stoppen zonder spijt of schuldgevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat chocolade taart @lady jane.
Dan ben ik morgen jarig.
Je kunt bij iedere willekeurige banketbakker wel een chocolade taart voor mij bestellen.
En laten thuisbezorgen bij Roberto.
Alle banketbakkers in Groningen weten waar ik woon.

ps ik heb ooit een cursus bonbons bakken gedaan.
Dat was erg leuk, al dat geklieder met gesmolten chocola.
Om je vingers bij af te likken.

En @Yvonne, ik feliciteer nooit iemand en zeker niet als ze niet jarig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Roberto:

@Zbb, spijt en schuldgevoel zijn geen gevolg van drank, maar een reden om weer te gaan drinken.
Dus gewoon verder gaan met stoppen zonder spijt of schuldgevoel.

Ik heb weer mensen laten zitten die me hard nodig hadden terwijl ik in een binge zat,daar heb ik spijt van en voel me enorm schuldig. 
 

maar het mag geen  reden zijn om weer te gaan drinken nee
 

dit keer heb ik het echt goed verpest

il zal helaas de consequenties moeten dragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag mij inmiddels nog steeds af hoe het zo kwam dat Francoise dacht dat Yvonne jarig was en nu een pauze heeft genomen en yvonne zegt niet jarig te zijn en ook geen verklaring heeft voor waarom francoise dit dacht en misschien ook niet weet.. en dan nog... aan iemands verjaardag denken is hartstikke lief ook als hij/zij niet jarig blijkt te zijn.. ik had laatst ook iemand gefeliciteerd die de volgende dag jarig was en die zei dankjewel:angry: Ik dacht dat het al de volgende dag was maar nee het was nog de dag ervoor.. hij zei ook nog je bent de eerste die mij feliciteert:huh: ik zei dat begrijp ik..

maar goed ja we komen er nooit meer achter hoe dit zo is gekomen misschien gaat het wel over iets heel anders en is Francoise mensen over het algemeen spuugzat nu, Kon iemand dit forun mysterie maar oplossen. Hopelijk gaat het goed met Francoise:rose:

ik meld mij ook droog af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei ikkanhet:

Weet je ook waarom je die eerste weer hebt genomen na 9 maanden. Was er iets gebeurt?

In het kort

ik maak heel veel uren op me werk wat ik vaak maar moeilijk volhou,het is wel een mooi systeem een week werken en een week vrij. 
in me werkweek maak ik vaak 16 uur per dag maar dat betekent niet dat ik daarna ook 8 uur slaapt. Je lig niet gelijk op bed na een dienst en ochtends ben ik ook wat eerder wakker ik moet eerst koffie en even wakker worden. 
 

nu is mijn ex een tijdje geleden verhuist waar ik ook hard aan het werk geweest ben in me vrije weken. 
Ik haar wel gezegd dat ik graag wil helpen maar dat ik aan het eind van me latijn was en dat ik moet oppassen voor een terugval. 
maar als ik dan een dag voor mezelf nam moest ik ook thuis(op de boot) ook de nodige dingen doen. 
dus nam ik nog geen rust 

door het harde en lange werken niet goed eten daardoor soms ook me antabus niet ingenomen (ik neem normaal me antabus na het avondeten omdat ik in de ochtend slecht ontbijt doe ik dat in de avond dus)

een keer vergeten me antabus in te nemen en daardoor weer gaan twijfelen. 
 

dus eigenlijk ben ik weer in een oude valkuil gevallen

me ex is nu helemaal klaar met mij,ik heb haar laten zitten natuurlijk omdat ik in een binge zat. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...