Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 augustus 2022


Donder

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei Soberbunny3:

Goedemorgen, vandaag heb ik een etentje en ik moet ook de boodschappen nog halen:face-icon-small-shocked:dit word zo'n pas op! moment.. 

ik zit te denken aan alcoholvrije wijn enzo

Fijn dat je zo snel hulp krijgt @Zbb je berichten zijn ook 1 en al waarschuwing om niet te starten. :rose:

Alcoholvrije wijn kan ook triggeren. Neem een lekkere, rustgevende thee. Je kunt ook je gedachten veranderen door de hele dag in een mantra te denken: straks lekker een kopje thee. Warm, gezellig. Tijd voor mezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een pot thee op tafel werkt voor mij ook. En ik vind thee ook oprecht lekker bij eten. Jasmijnthee bij oosters eten, heerlijk.

Alcoholvrije wijn, bier kan inderdaad triggeren.  Ik vind overigens alcoholvrije wijnen niet te drinken. Behalve sommige prikwijnen. Maar die triggeren mij dus...

 

Rozenlimonade, aangelengd met spa rood is voor mij in de  zomer een alternatief voor thee. 

Of gembersiroop/ranja met prikwater.

Wat ijsklonten, schijfje citroen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes vandaag @Zbbfijn dat je zo snel terecht kan!

@kruidenthee67Waar kun je rozenlimonade kopen? Is dat die van Fentimans? Want die vind ik ook super lekker. Vind bijna alle fris veel en veel te zoet. Ik hou van friszuur en kruidig. Pak altijd spa rood met citroen of ice tea green maar laatste vind ik eigenlijk niet echt heel lekker (ook te zoet) en drink ik alleen omdat spa rood me soms ook tegen begint te staan.
Gembersiroop is ook een goede; ga ik ook eens naar op zoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@kruidenthee67 Heb de rozenlimo gevonden hoor! Heb allerlei lekkere alcohol vrije drankjes/siroopjes gehaald. Ook gembersiroop. Spa erbij, komkommer erin; damn, wat lekker. Gaat een wereld voor me open. Dus vanavond heb ik een 0,0 proeverij met manlief hihi.

@Lonster1 Gisteren was ook echt niet te doen zeg! Heerlijk dat frissere weer, echt genieten!

Deze BizzyBee heeft trouwens vanochtend nog een echt bij in huis gevangen en vrijgelaten :) bzzzzz

Op naar pizza en filmavond en op naar dag 6! Fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...