Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 augustus 2022


Donder

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen @Donder:heart:

Hoe is het gegaan gisteren?

Heel goed eigenlijk, heb nergens last van gehad behalve dan de stoelgang maar daar had ik al last van door de Metformine.

Was wel erg vermoeid gisteren, maar dat kan ook komen door het vroege opstaan en de spanning van wat er gaat gebeuren. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Donder:

Heel goed eigenlijk, heb nergens last van gehad behalve dan de stoelgang maar daar had ik al last van door de Metformine.

Was wel erg vermoeid gisteren, maar dat kan ook komen door het vroege opstaan en de spanning van wat er gaat gebeuren. B)

Fijn dat je verder nergens last van hebt gehad.  Ben maar extra lief voor jezelf het is ook niet niks. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen,

Fijn Donder dat het meegevallen is, Ja vaak zijn ze zenuwen nog veel lastiger.

Vandaag ga ik naar het Radboud Nijmegen. Ben proefpersoon en vandaag gaan ze kijken of het evenwicht ten gevolge van het herseninfarct verbeterd is na alle behandelingen bij de fisio. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Donder:

Heel goed eigenlijk, heb nergens last van gehad behalve dan de stoelgang maar daar had ik al last van door de Metformine.

Was wel erg vermoeid gisteren, maar dat kan ook komen door het vroege opstaan en de spanning van wat er gaat gebeuren. B)

Goedemorgen Donder:heart: nu even bijkomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen iedereen,

Fijn Donder dat het meegevallen is, Ja vaak zijn ze zenuwen nog veel lastiger.

Vandaag ga ik naar het Radboud Nijmegen. Ben proefpersoon en vandaag gaan ze kijken of het evenwicht ten gevolge van het herseninfarct verbeterd is na alle behandelingen bij de fisio. Ben benieuwd.

Goedemorgen Bolletje:heart:sterkte & succes vandaag:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Roberto:

Dagpact:

  • Jessje 
  • Yvonne
  • FONNY
  • Roberto
  • BizzyBee

Goedemorgen! Ook hier dag 2 van detox net als @Roberto

Afschuwelijke nacht gehad. Maar ik was er op voorbereid. Lag er om 21.30 in, sliep om 00.00 nog niet. Overal kriebels, jeuk, hoesten, spiertrekkingen, brainzaps (die ik gelukkig herken van afbouwen antidepressiva).
Vannacht wel 20 keer wakker geworden denk ik. Zweten viel me nog mee, beetje maar. Alleen die nachtmerries brrrr. Normaal droom ik al heel intens en veel maar vannacht was er een voor in de boeken haha. Vanochtend wakker met een kop van beton. Maar ik heb het overleefd! En gelukkig lekker vrij dus ik kan rustig aan opstarten. Kopje koffie zo en dan aan mijn dagplanning beginnen. Mentaal voel ik me super sterk en stabiel.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...