Spring naar bijdragen

Zondag 14 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Het is verschrikkelijk warm idd. Buiten of binnen de boot is het beide niet uit houden. Iedereen hier heeft het erover en dan zijn we ook nog op het water. Pfff

Zit binnen in de kajuit met de gordijnen dicht en de waaier voor m'n neus.

Dit is me teveel van het goeie hoor.

Rustig blijven maar mensen :rose:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een mevrouw helemaal in paniek bij me boot. Ze ligt met d'r boot voor me maar had een dokter nodig. Ze had gebeld maar geen dokter of dokterswacht die bij de boot wil komen ze moeten maar naar de hap komen. 

Maar...hoe doe je dat op een boot zonder auto?! Belachelijk zeg.

Mensen die hier wonen hebben vrijwilig en in goed vertrouwen hun auto te leen gegeven. Gelukkig bestaan er nog steeds lieve behulpzame mensen op deze wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logisch dat de hulpverlening niet komt lijkt me, tenzij ambulance nodig is. Veel te druk, weekend, onderbezet en mensen kunnen zelf nog wel dingen oplossen toch?

Hier aan zee is het heerlijk. Soms wind uit zee, maar als die stil valt of uit t oosten komt is zelfs de schaduw heet. Dan zit er maar een ding op, door 30cm algen hollen en het ruime sop kiezen. Gisteren waaide mijn parasol, kompleet met grondschroefharing en 2 scheerlijnen en al weg. Vandaag bewater  ik ze maar extra wegens gebrek aan cement/beton. 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik hoop nu toch echt voor al die mensen die niet tegen de hitte kunnen dat de temperatuur nu snel gaat zakken. Lijkt me zo akelig als je er zoveel last van hebt dat je dan binnen moet zitten. En wat regen zou voor de natuur en de beesten ook wel zo fijn zijn. Nog even en het komt weer goed, hou vol! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remi1:

Het is verschrikkelijk warm idd. Buiten of binnen de boot is het beide niet uit houden. Iedereen hier heeft het erover en dan zijn we ook nog op het water. Pfff

Zit binnen in de kajuit met de gordijnen dicht en de waaier voor m'n neus.

Dit is me teveel van het goeie hoor.

Rustig blijven maar mensen :rose:

Op een boot zit je wel vaker met een Wajer voor je neus.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lig nu niet in een slootje hoor. Maar wel in een haven omdat ik deze hete dagen bij een douche en wasmachine wilde zijn.;)

Vinden jullie dat mooie boten die Wajers? Ik vind ze ook wel mooi maar voor hetzelfde geld heb ik liever wat anders. Ik ben dol op Bayliners. Voor me ligt er eentje te koop en ben gister wezen kijken. Mooi hoor. Echt schitterend. 2 dikke dieselmotoren erin enzo.B)

Kan hem kopen maar waarom zou ik dat doen als ik nu ook tevreden en het  ook goed en mooi heb.

maar tis mooi spul idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geluk gehad met het warme weer. Vriend woont vlak bij een meer met strandjes. Gisteren gingen we samen zwemmen. Vandaag heeft hij mij daar afgezet, gewapend met een parasol, koud drinkwater en een appel. :)

Vanavond rijden we naar mijn huis. De eerste keer in 3 weken. Morgen gaat hij werken. Ik heb nog een weekje vrij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...