Spring naar bijdragen

Afbouwen extreme cocktail van extreme doseringen


Barry

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb een fors verslavingsverleden en psychiatrische problemen en ben van middelenmisbruik nu een aantal jaar af. Echter ik slikte nog wel pregabaline 600 mg dexamfetaamine 70 mg en fluoxetine 40 mg per dag. Wat mij in balans hield maar toch een aardige cocktail aan medicatie is.

Nu heb ik zeer ernstige manische epische medegemaakt waarbij ze mij mijn drug of choice gaven in zeer hoge doseringen namelijk 70 mg lorazepam/dag en lithiium naast mijn andere medicatie. Uiteindelijk heb ik de lorazepam om weten om te zetten in 16 mg clonazepam wat gelijk staat aan 300 tot 400 mg diazepam. Daarbij heb ik in mijn manische episode mijn arts zover gekregen om de dexamfetamine te verhogen naar 150 mg. Ik ben gelukkig een tijdje uit de manie en nu staat mij het afbouwen te wachten waar ik enorm tegenop zie. Aan de andere kant ga ik nu als een soort zombie door het leven. Alles is van mij afgepakt, ik zwalk over straat, kan niet meer autorijden zie mijn dochter heel weinig, kan niet bij opa oma op bezoek. En kan mijn bedrijf niet meer uitvoeren. Als ik een paar zinnen lees snap ik gewoon niet meer wat is er staat. Ik zou zo graag weer ''normaal'' willen zijn. Ik ben ook enorm in actief kom amper buiten zit alleen achter de laptop. En mijn omgeving heeft het er ook erg zwaar mee.

Maar ik weet hoe zwaar afbouwen is uit mijn verleden en toen gebruikte ik niet eens zoveel. Dus daar zie ik behoorlijk tegen op! Ook de tijdsduur kan maanden duren voordat 16 mg clonazepam is afgebouwd. Maar goed we houden de moed erin , en ik vond het erg fijn dit even van mij af te kunnen schrijven.

 

Hartelijke groet,

 

Barry

4 uur geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...