Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

De boeren zijn wel erg boos in Drenthe hé. Het is 1 en al protest. 2800 boeren in Drenthe. 

Ben vanmiddag toch maar verder gevaren want gevangen door de hitte. Ben nu Overijssel en ik versta geen ruk van de taal die hier gesproken wordt. Moet nu ABN spreken en dat vink altijd zo lastig dat ik liever me afzonder of hoop dat niemand me aan gaat spreken maar tuurlijk gebeurt dat. In dialect ook nog.:)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei nancy:

Je boft maar dat je alle tijd van de wereld hebt om te kunnen varen :heart:. Goed voor je! 

Uhm. Het is meer van de nood een deugd maken.

Het is niet leuk als men vraagt hoe lang je vakantie duurt en waar je doel om naartoe te varen is. De vragen zijn logisch gezien onze leeftijden want we zijn nog lang niet op pensioen-leeftijd  maar op beide vragen hebben wij geen antwoorden. Want we varen zolang het kan. En blijkbaar is het ons nog gegund Want paar maanden terug zag het er zo helemaal niet uit. 

Wat het laatste betreft zijn we wel bofkont idd!:rose:

Maar toch hadden we liever zoals het ooit was.Goede gezondheid en een job naast het varen. 

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei lady jane:

Breaking the waves gezien van Lars von Trier
net zo mooi als Dancer in the Dark.
 

Oh @lady janeBreaking the waves…. Een van de mooiste films ever. Samen met Les Amants Du Pont Neuf, Nove Cento en Jesus Christ Superstar en … Paterson en Sorry we missed you en…

(denk ik nu, maar ik heb Dancer in the Dark niet gezien…en een heleboel meer niet. ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei IJsvogel:

@lady janewaar heb je die film gezien? Wil hem graag terug kijken

op Canvas Ijsvogel, gisteravond. Het valt niet mee om bij de Belg iets terug te zien helaas, ik hoop dat het jou lukt. En anders misschien bij de commerciele bioscopen huren/thuisbios o.i.d.. Helaas zelden op TV.
Deze en Dancer in the dark zijn zo indrukwekkende films (maar geen makkelijke om te zien)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...