Spring naar bijdragen

Donderdag 11 augustus 2022


niks

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Quinn:

O nee, ik ga niet mee @lady jane sowieso ben ik liever gewoon hier, maar nu helemaal. Ze gaan op een boot zitten en rond de Griekse eilanden varen. Wat een hel.

Ja hoogseizoen en reize/schiphol, brrrrrr

Vind de trein al een noodzakelijk kwaad nu. Lekker genieten van je rust dan, ieder het zijne he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo tuintje is weer onkruid vrij.

Was even afzien maar dan heb je ook wat.

Pffff, wel heet hoor in de zon, en de grond is echt gort en gort droog.

Ongeveer 20 emmers water gegeven

Weet het moet eigenlijk in de avond, maar niet op het blad gegoten en vanavond eigenlijk nog een keer dezelfde hoeveelheid geven.

( Maar dat zal hij dan wel weer niet doen :unsure:)

Nou ja, zijn tuin, niet mee bemoeien maar :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve frummers , gisteren heeft man een goed gesprek gehad met een vriendin en we gaan vanaaf samen naar vriend toe om het uit te praten . Ik heb er vertrouwen in dat het weer redelijk goed gaat komen al heeft dus dat vertrouwen wel een knauw opgelopen .  Het was hoogstwaarschijnlijk een combinatie van factoren en het probleem van mijn man zijn emoties onder controle te houden .  Vaker gezegd dat hij daar wat mee moet , naar de huisarts of zo

Het komt niet vaak voor,  hij lijkt vaak de rust zelve en vind bijna alles goed , totdat er dus iets in hem gaat broeden en dat word steeds groter en klapt er dan met geweld uit.  Hij vindt altijd dat andere mensen dat moeten kunnen zien dat hij ergens niet blij mee is.  Op t werk is hij precies zo en word dan vreselijk boos wanneer hij tegen het dak zit . Anderen moeten dan bijvoorbeeld zien dat hij pijn heeft .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei nancy:

Jeetje @Quinn, nou, ik had wel in jouw plaats mee gewild! Maar ik snap je, hoor, als je niet goed in je vel steekt kun je beter lekker thuis blijven. 

Mijn vel houdt gewoon niet van op vakantie gaan :)

@Francoise de vriend waar het probleem om ging? Dan zou ik zeggen, als je het wilt horen, probeer zo min mogelijk te zeggen en het gesprek aan je man te laten. Hij zit tenslotte met het geheel. 

Wil iemand nog een vrouw kopen? Ik zei over iets dat kwijt was "koop dan nieuwe" en nu is ze dus met dertig graden aan het shoppen in Stad.

Trouwens, @Freekie hoe is het? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Quinn:

Wil iemand nog een vrouw kopen? Ik zei over iets dat kwijt was "koop dan nieuwe" en nu is ze dus met dertig graden aan het shoppen in Stad.

Vrouwen kopen schijnt illegaal te zijn maar anders graag @Quinn :)

Ik wil ook wel ruilen dan mag jij mijn vriend. Kan niet tegen hitte maar is goed met de swiffer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...